Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 trodde p piller var avlegs? og hvor fornøyd er du med det du bruker nå kontra før? Jeg bruker p plaster nå (evra) Er kjempefornøyd med det Før det brukte jeg nuvaring. passet meg yppelig det og, men mannen klagde litt at den var i veien. Har også brukt p sprøyte, men fikk høre at det var/er lurt å ikke gå på den for lenge om gangen. Bortsett fra det var jeg veldig fornøyd med den og, hadde da ikke mensen hele den perioden jeg brukte den. brukte minipiller den første perioden etter fødselen. Har store problemer med å huske på slike som jeg må ta på samme tid hver dag, men det gikk nå bra den perioden også da. Har brukt p piller (yasmin) tidligere, tror kanskje det ikke fantes så mange andre alternativer da. Disse gikk greit, hadde jo litt større slingringsmonn enn på minipiller.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har brukt forskjellige p-piller hele veien, men har hatt en del bivirkninger på alle sammen. Bl.a. hodepine, kronisk soppinfeksjoner, dårlig humør osv.. Etter at jeg fikk fjerde barnet som 35-åring steriliserte jeg meg, veldig deilig å slippe dytte kroppen full av hormoner helt til overgangsalderen
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 tidligere p-piller, når spiral. Hurra! sistnevnte passer meg utmerket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå