lott Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Hei, Dere med to tette barn, og som har vart hjemme med 80% med første barnet, og som ikke rakk å jobbe 6månader innen permisjon. Hva skjedde med andre gangs permpengene? Blev de då beregnet på dine 80% fra forrige gang? Da er det ju ikke så mye du får ut i månaden...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 hvis du rekker å jobbe igjen i det hele tatt blir f.p. beregnet ut fra lønna di. Må ikke jobbe 6 mnd.
Fire småtroll Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Du trenger ikke jobbe 6 mnd imellom, bare vent med å søke foreldrepenger til du kan sende med første lønnslipp Vet flere som har gjort det på denne måten, de beregner foreldrepengene etter hva du har i lønn når premisjonen starter (de tar jo med evt lønnshopp ikke sant). Det de krever er at du har hatt inntekt de siste 6 mnd, de ser ikke på hva du har tjent, bare hva du tjener når du går ut i permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå