Gå til innhold

Mindre klengete? Mer selvsikker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått en kjæreste!! Det har gått to måneder, og vi har det kjempefint sammen! Stor omvending fra å gå fra singel i mange år til "in realtionship" på facebook, og jeg er veldig veldig stolt over typen min.

Så gjelder det å holde på ham! Den snille, omtenksommel, perfekte (med sine feil som bare gjør ham enda mer fullkommen) mannen i mitt liv!

Jeg vet ikke om dette er vanlig, men etter to måneder begynner jeg å bli skeptisk, er dette for godt til å være sant? Jeg begynner å føle meg usikker, jeg er klengete og vil gjerne vite hvor han var igår kveld osv, går det mer enn en dag uten at jeg hører fra ham får jeg hjertebank, og pulsen stiger til 130!

Tar jeg et glass vin elle to, henger jeg opp i alt hva han sier, selv om det var ment som spøk!!

Jeg er så bekymret for at jeg ikke kan være en anstendig stabil dame for ham!

Har noen av dere opplevd å ha det på samme måte i begynnelsen av forholdet ? Jeg har blitt såret mye i fortiden, og jeg er liksom blitt vant til å være for meg selv, så nå har både jeg og datteren min en mann i livet vårt.. Det er uvant, og jeg beskytter meg ekstra, på feil måte :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...