Gå til innhold

Spiral og mens....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når forsvant menstruasjonen for dere som har eller har hatt spiral?

Jeg gleder meg til dritten forsvinner, for jeg har jo ikke noe behov for det likevel :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde småblødninger de første 3 mnd etter innsettelse (hormon) deretter ingenting.. herlig!

Skrevet

åååå som jeg gleder meg! hehe, så sant den kommer på plass nå da. Livmorhalsen ble litt skada etter fødsel, så er jo ikke sikkert at det går denne gangen heller =/

Er det veldig vondt å få den på plass?

Skrevet

du, jeg kjente nesten ingenting. Ett stikk og en sånn kvalmende "nå kommer mensen-følelse", men det gikk fort over. (mindre enn 2 min)

Er du bekymra for at det er vondt kan du ta en paracet eller to før du skal sette den din.

Hadde noen stikkende følelser på sidene innimellom i starten, men det gikk seg raskt til.

Jeg er superfornøyd og planlegger å ikke ha mensen på de nærmeste 5 åra ;)

Skrevet

Jeg kjente ikke at den ble satt inn i det hele tatt. Fikk mensmurringer i et par dager etterpå. Småblødde daglig i 5 mnd. Nå har jeg spotting (må bruke truseinnlegg) ca. 1 dag hver andre mnd.

Skrevet

Ok, det høres jo egentlig ganske bra ut da. Nesten ikke smerter, mens forsvinner, og en slipper å være livredd for hva som skjer etter en har vært på ferie og glemt å raide medisinskapet først :P hehe

Har egentlig ikke hatt sånn super-tro på at det har hatt innvirkning på menstruasjonen, men har lest om så mange som har mistet den.

Jeg har hatt småblødninger etter p-pillene en uke og av og til halvaen før menstrusjon, så det er jo ikke noe nytt for min del akkurat.

Men blødde dere mye etter den var satt inn, eller gav de blødningene seg også?

Skrevet

Annie 09:02 her...

Jeg hadde ingen blødning første uka. Deretter hadde jeg en mensaktig blødning uke nummer 2, med så mye blod jeg pleier å ha under mensen. Deretter var det spotting daglig i til sammen 5 mnd. Hvis det ikke hadde gitt seg da, hadde jeg vurdert å ta den ut. Blit lei blødningene selv om det ikke er mye. Nå er det som sagt en dag hver andre mnd., så nå er jeg fornøyd. har fortsatt å bruke den selv om mannen er sterilisert. he he.

Skrevet

Hadde mannen min vært sterilisert så hadde jeg gjort det også. Som sagt: Jeg har ikke bruk for mensen, så hvorfor skal jeg ha den?

Forresten så fikk ikke mannen min lov til å gjøre det etter jeg leste for mye om bivirkninger. Nedsatt potens, smerter ved utløsning... Nei, skal det være vits skal det være noe å glede seg til for begge, og ikke pokker om jeg går ned til en eller to ganger i mnd når jeg er vant med 5-6 ganger i uka ;-) hehe, altfor stor risiko (A)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...