Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Hvor kan jeg kjøpe dette i stavanger? stresset!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Kan du ikke bare kjøpe en mammakjole på H & M ? Kjøpte en kjole der i uke 33, det var til julebord.. Var bare en helt enkel bomullskjole, men fungerte fint det.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Du kan finne mange fine med høyt liv! Ville ikke kjøpt en gravidkjole, det er ikke vits i. Ta en tur på Hm, osv osv. Eller skal du ha selskapskjole? http://dittbryllup.nu/index.php/pages/SELSKAPSKJOLER%202/ Ned på siden så er det en som heter : TC-2225-2 1550,- Available colors: Blue, Pink Description: SILK PRINT MAXI DRESS finnes på lager i S og M nå -50% Den syns jeg er fin :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 "Alle" snakker om disse flotte kjolene som selges "over alt" men høyt liv... hvorfor finner jeg ikke disse noen steder?!? Kunne godt tenkt meg en selskapskjole også... Nå tenker jeg bare at jeg vil ha en kjole som passer, da jeg skal i bryllup om noen få uker og begynner å stresse for jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg (og har heller aldri vært i bryllup før). En annen ting: Hva har man oppå kjolen? Sjal? Har man med veske? osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå