Full house Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Elendig kundebehandling, svindyre abonnement, osv, osv. Har skiftet til OneCall, men det tar tydeligvis litt tid å få overført telefonnummerene. Er det folk her som faktisk er fornøyde med Netcom? De skryter jo sånn av de fornøyde kundene sine, så jeg lurer bare på hvor de er.
trollmamma Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Har aldri hatt problemer med netcom iallefall. Telenor derimot -hjelpes!
Monajenten Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Jeg er enig ang. dyre abonnementer, men etter å ha byttet til NetCom Flex (tror jeg det heter, sånn "puslespill" man kan sette sammen selv) har jeg faktisk redusert regningene med ca. 1000,- hver mnd, og det sier jo litt hehe:-)
....mammatilto... :))) Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 har hørt om flere som ikke er fornøyde med netcom - et vennepar av oss skulle gå over til telenor men da ble alt så veldig vanskelig, de har lenge prøvd og si opp avtalen osv ....men netcom ville ikke gå med på det ... alt endte med at de betalte en viss sum for og komme seg ut ... helt latterlig ...
sikat Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Om de betalte en sum for å komme seg ut av avtalen hadde de nok bindingstid på avtalene sine....Har forresten ingen erfaring som kunde hos netcom, men har vært hos onecall og var greit fornøyd med de. I dag har jeg ludo. Bruker tlf veldig lite, så har faktisk bare fått en regning på 34 kr siden jeg byttet abb. i februar! ;p
Rampongi Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Veldig fornøyd med netcom jeg. Telenor var jeg ikke glad i..
Gjest thricane Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 har ikke hatt det problemet med netcom, derimot en del andre som har vært veldig vanskelige og hatt utrolig lang ventetid på tlf osv. tror nok du har vært litt uheldig med kundebehandleren. send de en mail og si i fra om problemet, så har de mulighet å rette det opp.
Anastasia Beaverhausen Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Har hatt både NetCom og Telenor og vært godt fornøyd med begge deler. Tele2 suger stor p***!
Full house Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har hatt de i 6 år nå, og når de ikke klarer å rette opp problemer på den tiden, gidder jeg ikke mer. Uhorvelig lange ventetider pr telefon, med IRRITERENDE ventemusikk. Jeg HATER ventemusikk. Jeg spurte kundebehandleren i forrige uke om hva det egentlig var som gjorde at regningene våre ble så høye, siden vi har netcom familie og ikke ringer så mye utenom. (La til at det ikke var kritikk, kun et spørsmål.) Da svarte han at han orket ikke sitte å svare på slike banale spørsmål. Nei, ferdig med Netcom. Flere rundt meg har skiftet fra de til OneCall, og er storfornøyde. Så da får jeg bare håpe jeg blir det også.
Dailis Skrevet 14. juni 2010 #10 Skrevet 14. juni 2010 Dere er nok ikke alene. Vi måtte true med forbrukerrådet, da var det pluttselig andre vi skulle snakke med.... Vi har hatt Tele2 noen år nå og er veldig fornøyd. Beste kundebehnadlingen og definitivt billigste vi har hatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå