ToillSjur Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Min datter fyller snart 3 år. og i den anledning har vi leid bhg for å ha barnebursdag i. Så kan barna som går i hennes avd komme. De har leker der og det er kjøkken. sånn at vi kan ordne pølser osv... men det jeg lurte på er : hva er vanlig for hvor lenge en bursdag skal vare ? 2 timer ? 3 timer ? er 13-16 for lenge eller akkurat passe ?
It's all about me Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 For barna: Aldri lenge nok. For de ansvarlige: 2 timer er akkurat en halv time for lenge, men noe kortere kan man ikke la det være.
ToillSjur Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 så..hmmm... kanskje fra kl. 13- 15 da ??? er det passe ?
3småtroll♥ Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Vår erfaring er at 3 timer kan bli litt i lengste laget, selv for barna... 2 timer blir for knapt- da rekker dere akkurat det dere må... Derfor har vi lagt oss på 2,5 timer for å være nøyaktig;) Går gjerne en halvtime fra barna kommer til pakkene er ferddig åpnet, barna har roet seg litt fra den store iveren de har når de kommer inn døren, og de kan sette seg å spise. Måltidet i seg selv varer gjerne ikke så lenge, men så skal det gjerne ryddes litt før kaker kommer... Litt leker etter det.... så-vips, blir barna hentet igjen:)
ToillSjur Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2010 2,5 hørtes jo greit ut da rekker man jo få lekt, spist pølser og kaker , lekt litt til før de blir hentet igjen. høye på sukker hehe... har fått streng beskjed om å lage barbie kake.. så får vi se da om jeg får det til haha...
Gjest Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Her er to timer også det vanlige. Kansje 2,5 t når det blir i skolealder.Lykke til med kakebakingen og selskap:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå