<3tobarnsmor<3 Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Har store problemer med å få sove for tiden. Plages med "uro" både i fingrene og føttene. Er så utrolig ubehagelig. Nå giddet jeg ikke å ligge i senga å pine meg selv lenger! Er sjeleglad for at jeg ikke har noen jobb å gå til om noen timer. Blir vel så jeg finner senga etter jeg har kjørt jenta mi i barnehagen. For det er nemmelig bare på natta jeg har disse "uroene"! Er det flere med samme problem? Tips og råd taes imot med stoooor TAKK
mizza84 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Har hørt at magnesium skal hjelpe mot slike plager.. Slitsomt med slike plager, selv sitter jeg her med maserier å ikke får sove
Gjest Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Har ikke sånn uro som du beskriver, men sliter fælt med søvnen for tiden. Pleier å våkne i 4 tiden og må på do, og etter det er det plent umulig å sovne igjen. Pyton.
fastelavens_bolla! Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 samme problemet her. sliter veldig med å sove om natten, på dagtid derimot er det lettere:s helt merkelig. sengen er absolutt ikke det samme om natten som om dagen!
Mamma til to guttegull Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Prøv å spis tilskudd av kalsium og magnesium. Dette har gjort underverker for meg )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Ja, har det akkurat på samme måten. Forferdelig slitsomt. Ligger våken i ca 3 timer hver natt++. Klarer ikke å la ben, armer, hender og fötter ligge stille. Denne "uroen" har vært noe bedre de siste dagene, men...
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Kan man ta kalsium og magnesium uten å ha sjekket verdier hos lege? Jeg har fått så lett for å få krampe i leggene om natten og har hørt at Kalsium og magnesium kan hjelpe. Ville egentlig vente til jeg hadde snakket med JM (har time om 2 uker) men hvis det er slik at det er "fritt frem" med disse tilskuddene begynner jeg gjerne før....
<3tobarnsmor<3 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2010 Har invistert i magnesium tyggetabletter med sitronsmak, men må jeg skaffe meg kalsium også for at det skal ha noen virkning ? Tusen takk for svar alle sammen Kjørte jenta mi til bhg 0800, fant sengen fort igjenn etterpå og sov til 1300 !!!
Mamma til to guttegull Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Jeg ahr vært plaget med kramper og urolige ben før jeg ble gravid. Da spiste jeg kun magnesium, med god effekt. Etter at jeg ble gravid har jeg tatt kalsium og magnesium sammen. Baby'n trenger endel kalsium for å utvikles og dersom ikke jeg får i meg nok kalsium, så tærer baby'n på mitt skjelett (har jeg hørt). Jeg har derfor tatt endel tilskudd av kalsium og magnesium og det fungerer veldig godt mot kramper og urolige ben/armer. Dette skal være helt ufarlig, men vet dere at dere har nedsatt nyrefunksjon, kan det være greit med en prat med jm/lege før dere starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå