Gå til innhold

7 uke i dag! Men,,


Grevling

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

Dette er min første gang som gravid, og er kanskje derfor litt mer bekymret enn jeg burde være. Likevel, JEG ER BEKYMRET. Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt.. er verken kvalm eller noen ting. Det eneste symptomet jeg har hatt er at jeg har ømme bryster, samt at jeg ikke har mensen. Har ikke hatt det siden jeg tok graviditetstesten heller. Så det burde da i allefall være et godt tegn da..

 

Hva med dere? Føler dere at dere er gravide? Hvilke symptomer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreløpig har heller ikke jeg noen symptomer som tyder på at jeg er gravid. Går over i uke 7 i morgen. Er lykkelig hver dag jeg våkner og ikke kjenner til noen form for kvalme. Var kvalm i begge de to forrige svangerskapene. Det var ikke stas og jeg føler med de som sliter med det. Lurer på om jeg slipper unna denne gangen...??

 

Du må nyte hver dag som går!! Det går an (så vidt jeg har hørt) å ha et fantastisk svangerskap uten verken å være kvalm eller diverse vondter. Jeg har tro på at det går til det motsatte er bevist. Lykke til videre og kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt normalt det også har jeg skjønt..:) jeg kjenner flere som ikke har merket noen ting, og det går bra for det om:)

jeg kjenner srekking og verk i magen, men ellers bare litt småuggen ett par ganger om dagen.

 

prøv å slapp av, du kommer garantert til å kjenne det etterhvert, til og med så mye at du blir lei til tider;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at alt er i orden. Selv er formen min veldig bra ennå, (sammenliknet med første savngerskap.)

 

Å bekymre seg er noe man gjør helt fra man oppdager at man er gravid, og resten av livet. Har man først fått barn, bekymrer man seg jammen da også... ;)

 

Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, føler meg ikke gravid i det hele tatt. Kjenner noen svake mensmurringer cirka hver 3. dag i sånn cirka 1/2 minutt, toppen!!! (når jeg kjenner veldig godt etter), men har hatt ganske ømme pupper da, men kun på morgenen.

 

Men ingen smerter og ingen blødning er jo et godt tegn, man får trøste seg med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hatt noen symptomer før for noen dager siden.Og jeg er nå 7 uker på vei. Men nå er jeg kvalm, trøtt og har vondt i hodet. Bedre å ikke ha noen symptomer i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen for beroligende svar!! Setter jeg virkelig pris på.

 

Har begynt å kjenne det litt mer nå.. veldig oppblåst i magen, murringer, pittelitt kvalme noen ganger, og jeg har faktisk begynt å fått humørsvingninger :P Dette med humørsvingninger trodde jeg aldri at skulle skje meg..hehe. Helt sykt, satt å snakket med min samboer i går kveld, og plutselig brast jeg ut i gråt! Uten noen grunn i det hele tatt. Syntes synd i han stakkars, han skjønte lite! Er jo i grunn litt morsomt da å se hvor gal man kan bli av denne graviditeten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...