Gå til innhold

Nå sendte jeg sms til eksen :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg har en kjæreste som jeg føler meg utrygg på hele tiden, han har egentlig ikke gjort noe fo å få meg til å tvile på ham..

 

Så nå.. I kveld begynnte jeg å tenke masse på eksen min, eller det ble egentlig ikke mye pga avstanden men han har flyttet hit nå..

 

Og nå sende han sms til meg og sier han har savnet meg kjempemasse:( Men det var sååå mye problemer mellom oss..

 

Hva driver jeg på med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du søker trøst hos eksen fordi du er utrygg på kjæresten din.

 

Skrevet

Gjør deg ferdig med forholdet du er i før du begynner å rote deg bort i et nytt (eller gammelt). Da slipper du masse styr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...