Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 ...spesielt de som har vært alene siden før fødselen og var alene i barseltiden. Jeg er en sånn pysemamma som støtter meg mye til mannen og synes det er fælt å være alene en natt med babyen. Tenker da på dere som må være alene om alt alltid. Dere er tøffe ja Hilsen pysemamma P.S ..og dersom noen synes alenemødre får så grovt mye penger, så unner jeg dem det; de fortjener hver krone; som må være alene om det meste...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Hehe, dette innlegget kunne jeg ha skrevet selv. Jeg er også pysemamma og vet ikke hvordan jeg hadde klart meg som alenemamma:( Jeg hadde nok klart det, men du verden så godt det er å ha en ekstra i hjemmet!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Noen så.. De er vel like forskjellige som andre ;-) Hilsen alenemor
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Å dette var godt å lese. Og varmer hjertet mitt stort. Jeg er alene og har vært det siden jeg fant ut jeg ble gravid. Ikke lett, men all verdens vanskeligheter veies opp av en fantastisk skapning som over alt er uskyldig i dette
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Takk for det, dette var jo hyggelig lesning:)) Jeg ble alene da yngstemann var 2 uker, da kom han og ba om skilsmisse og viste seg ikke på 3 mnd, og det har vært tøft, men jeg klarte det!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Takk :-) Den første tiden var faktisk beintøff.
To gutter + spire Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Helt enig !!! Alenemødre fortjener all heder og ære !! Dere må være utrolig sterke
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #10 Skrevet 14. juni 2010 Jeg syns det har vært helt ok å være alene gjennom svangerskap, barseltid og tiden etterpå. Jeg skjønner ikke helt hvordan dere takler å være to om alt, jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå