Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Har lest en del om stjernetegn i det siste, kom over denne oversikten: http://www.kk.no/802059/hvordan-er-du-i-senga
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Noen som kjenner seg igjen? Hvilke stjernetegn er de beste i senga etter din mening?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 beste sexen jeg har hatt var med en Løve er selv tyr, og ikke helt enig med det som står om tyren (selv om jeg er typisk tyr ellers)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Faktisk så stemmer det litt for oss, jeg er Fisk og mannen Kreps :-)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Skorpionen Dette er selve sextegnet. Skorpionen er lidenskapelig og en skikkelig ekstremist. Personer født i dette tegnet har det best når de er i et forhold som er tilfredsstillende seksuelt og kan derfor opptre litt dominerende. Men fordi skorpionen også er et vanntegn lurer det sensitive og følsomme sider under overflaten, men pass opp: skorpionen er fryktelig kresen og kravstor. Der har du meg;) mannen min er fisk
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Føler at det stemmer godt for oss. Den beste jeg har hatt var fisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå