Gå til innhold

lille lano jenta mi;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns bilde var for dårlig, man fikk jo ikke se ansiktet til barnet.

Desverre ingen stemme fra meg.

 

Hva med å legge ut et bilde man ser barnet ditt?

Skrevet

Ser jo ikke øynene? Og hun ser jo ikke i retning av kamera heller?

Skrevet

Hadde ikke tenkt å stemme på noen, men det var før jeg så Tellef.. han var helskjønn.

 

Hi dette var et dårlig bilde, gal vinkel, og ta av solbrillene.

Skrevet

Hvor er det blit av lille Noah foresten? Han gutten med downs, jeg stemte på han hver eneste dag, men finner han ikke lengre.

 

HI: Dårlig bilde, ikke stemme fra meg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...