Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 http://www.lano.no/bidrag/mina-rogaland lyst og gi en stemme?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Syns bilde var for dårlig, man fikk jo ikke se ansiktet til barnet. Desverre ingen stemme fra meg. Hva med å legge ut et bilde man ser barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Ser jo ikke øynene? Og hun ser jo ikke i retning av kamera heller?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Hadde ikke tenkt å stemme på noen, men det var før jeg så Tellef.. han var helskjønn. Hi dette var et dårlig bilde, gal vinkel, og ta av solbrillene.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Hvor er det blit av lille Noah foresten? Han gutten med downs, jeg stemte på han hver eneste dag, men finner han ikke lengre. HI: Dårlig bilde, ikke stemme fra meg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå