Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 etter podens to års dag med bilder etc så jeg rett ut feit ut Har siden det (20mars) trent min 30 min hver dag (min 20min mage og rompe øvelser) går tur hver dag med ungene den uka jeg har de (min 45min) og min en lang tur (gjerne på fjellet den uka jeg ikka har de (min 2t) 4kg mindre på vekta, og en god del cm (ikke målt cm) Bikini sesong here I come
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Flinkingen!!! Men, du kunne for all del gjort noe annet enn å gi meg de kiloene:P
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 vakke meningen var så desperat etter å kvitte meg med de at jeg bare hev de fra meg i blinde Litt rart at jeg måler fremgang i vekt, for er ikke opptatt av vekt, men av hvordan jeg ser meg selv i speilet men var digg å se i dag at magen var mindre nå enn da, og det til tross for at jeg er oppblåst gr tanta
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Flink du er hvordan motiverer du deg selv? er av typen som begynner, men så går det lett i stå i en ellers hektisk hverdag
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 til å begynne med var motivasjoen på topp. Men da den dalte tok jeg et bilde av meg selv og hengte på bade speilet. Utolig hvor det hjalp. Nå er det sånn at jeg blir gretten og trøtt om jeg ikke får trent, så er jo motivasjon i seg selv (til og med stått opp en natt for å trene for jeg var gretten og ikke hadde fått trent den dagen) Står opp 1/2t tidligere om morgenen for å trene =)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 ol.. glemte Hi underskriften igjenn 00,16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå