Gå til innhold

Skryte litt av meg selv (trening)


Anbefalte innlegg

Skrevet

etter podens to års dag med bilder etc så jeg rett ut feit ut

 

Har siden det (20mars) trent min 30 min hver dag (min 20min mage og rompe øvelser)

går tur hver dag med ungene den uka jeg har de (min 45min)

og min en lang tur (gjerne på fjellet den uka jeg ikka har de (min 2t)

 

 

4kg mindre på vekta, og en god del cm (ikke målt cm)

 

 

Bikini sesong here I come

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flinkingen!!! :D

 

Men, du kunne for all del gjort noe annet enn å gi meg de kiloene:P

Skrevet

vakke meningen

var så desperat etter å kvitte meg med de at jeg bare hev de fra meg i blinde

 

 

Litt rart at jeg måler fremgang i vekt, for er ikke opptatt av vekt, men av hvordan jeg ser meg selv i speilet

men var digg å se i dag at magen var mindre nå enn da, og det til tross for at jeg er oppblåst gr tanta

Skrevet

23.56 var meg Hi btw

 

hi

Skrevet

Flink du er

hvordan motiverer du deg selv?

er av typen som begynner, men så går det lett i stå i en ellers hektisk hverdag

Skrevet

til å begynne med var motivasjoen på topp.

Men da den dalte tok jeg et bilde av meg selv og hengte på bade speilet.

Utolig hvor det hjalp.

 

Nå er det sånn at jeg blir gretten og trøtt om jeg ikke får trent, så er jo motivasjon i seg selv (til og med stått opp en natt for å trene for jeg var gretten og ikke hadde fått trent den dagen)

 

Står opp 1/2t tidligere om morgenen for å trene =)

Skrevet

ol.. glemte Hi underskriften igjenn

 

00,16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...