rosa og en blå Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 mener selv at det er litt lite. men gutten er jo like frisk.. er ikke første gang. og er ikke bekymret i det hele tatt., bare lurer. grunnen til at eg målte er at han er forkjølet. snørr og litt hoste, og var varm når han vart lagt. målte da feberen som var 38.0.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Det er lite ja, men ikke helt uvanlig heller.. jeg har ca 35.8 i kroppstemperatur, sånår jeg da passerer 38 så begynner jeg å bli ganske dårlig...
rosa og en blå Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2010 ja, trur mine barn ligger der. for når de virker "syke" små dålig, så har de 37.7 og da er det sikkert "mye" for dem. hehe. jaja, han skal i barnehage i morgen.
Arb.ledig husmor Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Eldste jenta vår hadde ned i 34,2 og da ble vi litt bekymret, for ho var rett og slett kald, men så lenge ho var fin i formen så gjorde det ingenting.. Men nærme de seg 32 grader, bør du kontakte lege. Vi fikk også vite at temperaturen kunne være lav pga astmaen hennes.
Lemonia Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Det er helt normalt (ligger selv rundt der til vanlig).
Dailis Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Tror ikke det er uvanlig. Er ett par her i huset med lav normaltempratur også. Men er jo bare å følge med om du er bekymret.
camilla^ Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Selv har jeg kroppstempratur som er 36grader, og ligger nesten når gradestokken viser 37grader. tok lang tid før jeg fant ut dette siden det er så sjeldent jeg har hatt feber. Men veldig greit å vite om barnet har lavere kroppstempratur enn normalt. Har man 35,5 i normal tempratur burde man reagere lenge før gradesokken viser 40 for å si det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå