Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som har stokke mini-kit? Lurer på hva dere har gjort angående tekstiler, koster jo en hel liten formue om man skal ha alt originalt... Tenkte å sy sengehimmel selv, og har kjøpt laken på Princess som passet ganske så bra! Men lurer på om noen har noen lure tips angående sprinkelbeskytter? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg venter nr tre nå, og vi har brukt Stokke mini de to forrige gangene. Jeg har kun kjøpt laken jeg. Sprinkelbeskytter osv har vi ikke trengt. Ungene er ikke så mobile så lenge de passer i den sengen (og jeg har altså hatt to over gjennomsnittet aktive gutter). Det har gått greit. Mulig jeg har rullet ett helseteppe som en pølse og lagt i hodeenden, men har ikke helt klare ideer om dette. Sengehimmel er sikkert koselig, men vi har ikke savnet det altså.

Nydelig og praktisk seng, elsker det at jeg kan trille den med meg rundt i huset!

Skrevet

Sengehimmel kan du kjøpe uoriginalt. Vi har kjøpt på KID og hengt den i taket. Det går også an å kjøpe stativ til vogge og feste det i senga ved å bore to hull.

Sprinkelbeskytter kjøpte vi til mellomstørrelsen, og så bare tilpasset vi det til mini-sengen.

Når det gjelder laken har jeg ett til salgs - uåpnet originalt fra Stokke. Si i fra hvis du vil ha det for en rimelig penge!

Skrevet

Takker for svar! Da tror jeg vi prøver uten sprinkelbeskytter i første omgang, er ikke lange veien for å få kjøpt det allikevel om behovet melder seg. Mamma skal sy sengehimmel, så kommer ganske greit unna den ;-) Senga er jo fantastisk fin, gleder meg til han skal sove i den... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...