Gå til innhold

noen som har yngre mann:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo liksom vanlig at dama er yngre.:)

 

her er jeg 5 år eldre , og merker egentlig ingen forskell på modenhet og sånn, jeg er 26, han 21 :)

 

noen andre??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er snart 30 og jeg er snart 33 ..

Vi er like "barnslige" begge to ;o)

Skrevet

Bare 1 år mellom oss da. Jeg er 28 og han er 27.

Skrevet

jepp, 1 år da... jeg er 33(snart) og han 32... Men kan ikke si vi merker det...:)

Skrevet

Min er 4 år ynger. Og blir snart 35.

Skrevet

Jeg er 4 år elkdre.. Han ble nattopp 25, jeg blir snart 29.. Vi venter vårt andre barn sammen

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Nesten 3 år eldre jeg. Fylte 33 i januar og han blir 31 i november. Merker ingen ting til det. Han er kanskje hakket mere voksen enn meg :P

Skrevet

Min er ett år yngre. Jeg er 37, han blir snart 36:)

Skrevet

min er 2 år yngre=) jeg blir 33 og han er blitt 31=)

Skrevet

Jeg er 6 år eldre enn han, har vært sammen i snart 10 år, har det kjempebra sammen, og venter vårt tredje barn sammen. :)

Jeg er 37 han 31.

Skrevet

Ja :) Jeg er 34 og han er 29 :) Aldri merket noe forskjell :)

Skrevet

Han er 30, eg 33. Perfekt!

(og når me blir gamle og grå, kjem me til å vera på same sprekhetsnivå lenger, sidan kvinner held seg betre enn menn ;-) )

Skrevet

Jeg er 36, han er 32:). Kjempefornøyd med det!

Skrevet

Han er 6måneder yngre en meg og det bruker jeg for alt det er verdt...for som kjent har de eldste rett....:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...