Gå til innhold

Bilsete nr 2

tresøtesmå-torødogenblå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må snart kjøpe bilsete nr 2 og sliter med å finne ut av hvilket vi skal ha. Det må være bakovervendt og så smalt som mulig. Noen som har noen tips? Og noen linker til tester som ikke legger vekt på brukervennlighet og pris, men faktisk tester sikkerheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt...

Skrevet

kjøp siste bladet som heter motor.. stor stor test!

ellers har vel forbrukerportalen tester.

Gjest Kjøttkakemor
Skrevet

Hvis du leser testene nøye (ikke bare samleskåren, men delskårene) ser du hva som er testresultatet for sikkerhet. http://www.sikringavbarnibil.blogspot.com/ er et greit sted å begynne. Hva mener du forresten med så smalt som mulig? I bredden?

Skrevet

i bredden, ja. har tre barn som bruker seter.

Skrevet

Hei!

Er på bilsete jakt om dagen jeg også, tenkte det var kjekt å kjøpe nå som feriepengene kommer :-)

Jeg har kikket litt rundt og syns hts setene virker store. Jeg har et maxi cosi priori stående fra storebror og syns dette er supert, og ikke så ruvende, nå er dette forovervendt og jeg skal ha bakovervendt. ( har 2 biler så det vi har skal stå i den bilen hvor snuppa bruker minst)

Så til poenget.. (hehe)

Jeg har sett på nettet at maxi cosi har et som heter maxi cosi mobi som kun er bakover vendt, det ser ganske likt ut som priori som vi har så tror ikke det er så stort og ruvende, jeg skal ihvertfall sjekke det ut :-)

Lykke til med valget :-)

Skrevet

Vi skal ut å handle Britax Two-way til vår 3-åring, hadde jeg visst at Besafe izi combi-setet ville bli for lite så fort, hadde jeg kjøpt Two-way med en gang.

Det skal være bakovervendt, er visst mye lettere og enklere enn besafe og kan brukes opp til 25 kg. Så jeg tror jeg anbefaler dette;)

Får bra score i tester bakovervendt, ikke fullt så bra forover, men det kan være det samme, her skal ungen sitte bakover til krampa tar han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...