Gå til innhold

Hva synest dere om navnet Saga?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig populært i Sverige ca 8000 som heter med 500 nye hvert år. Her i Norge er det ikke mange. Har testa det på familie og venner. De synest det er flott, men uvanlig. Input?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var et inlegg til med samme spørsmål, men jeg svarer her også jeg:)

 

yngste jenta mi heter Saga:) Saga Constanse for jeg syntes at det trengtes et mellom navn....men bruker jo bare Saga til daglig da:)

Skrevet

så jo nå at det er jo samme meg begge inleggene..hehehehe

Skrevet

Saga er et kjempeflott navn, syns jeg ihvertfall:) Minner meg om vakre Island, sagaøya:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...