Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ikke hus nei :( Tok oppfordringen fra sug lut og lå i fosterstilling en hel dag i helga. Så fant jeg ut at jeg måtte komme meg videre i livet og ser nå på flere andre hus haha.

Huset ble solgt for over 3 mill. Og det må påkostes 1 1/2 - 2 mill DET ble for ille for oss gitt hehe.

Nei jeg tok på meg en altfor liten kjole på freddan og dro på byen. Drakk sjampis og hadde vondt i hodet hele lørdan. Svarte!

Er nå gressenke igjen til neste tirsdag. Du da? Koss går det?

Skrevet

Trøsteklem til deg i massevis!!!

Og det var nok ikke meningen dere skulle få dette huset likevel.

Det var en herlig drøm, men det fine ved det er at drømmene kan du skape andre plasser også. :-)

Godt du er oppe på hesten igjen og leter. Jeg er sikker på at du finner huset for dere. Som du slipper å spikre deg ihjel på, og som likevel har fiiin hage med uthus. :-)

Her går det bare fin. Rolig helg bortreist. Vært i fjellskråninger og klatra, lukta på våren og kost meg med familie. Gressenke til onsdag. Men livet er greit lell. :-)

Skrevet

Fjellskråninger høres herlig ut egentlig.

Nå skal det styres og ordnes til ferien. Om 10 dager skal flokken reise bort i hele 4 uker wæææææææææææææ. Jeg sier til alle at jeg gleder meg men vet nå ikke helt ennå.

Bare det blir sol og flott vær så jeg kan ligge i Frognerparken å late meg.

Fikk du med deg det innlegget på anonym om hun som tuller med svigermora når hun er bortreist? priceless! Skulle gjort noe lignende med mamma haha. Jeg vet hun har humor.

Ellers har jeg kvalifisert meg til geriljagartner tror jeg. Hele historien kommer i eget innlegg. Min søster var sort i ansiktet i går da hun spurte om jeg hadde sådd karse i det nydelige blomsterbedet... hoho

Jeg holdt på å tisse på meg :)

Snart sommer. jeg kjenner jeg trenger ferie;)

Skrevet

Jeg kan underholde deg i Frognerparken jeg, mens flokken er vekk!

Skrevet

Clumsy: Herlig. Da har vi en date!

Får ikke sendt deg en pm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...