Agatha Christie Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Noen som har denne kjolen? Evt. sett den "live"? http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_SE&shoptype=S Synes den ser så fin ut, og lurer på om den kan funke i et sommerbryllup? Med pent sjal og heels?
Agatha Christie Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2010 Det funka jo dårlig. Det er den som er til venstre her http://www.popbee.com/fashion/hm-the-garden-collection-part-i/
Gjest datatyven Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Frste inskytels er desverre, nei. Men det kommer jo litt an på stoffet den er alget av, det kommer litt an på hvilken type bryllup det er, og det kommer an på deg :-) Skal slutte å være så forbaska konservativ når det gjelder sånt, for det er ikke så viktig. Jeg hadde nok aldri tenkt noe ille om deg om jeg så deg i et bryllup med den.
Agatha Christie Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2010 Takk for svar:) Det er et sommerbryllup, ute i hagen i selvfølgelig strålende vær... Jeg må kikke litt rundt tror jeg!
LadyLuck & Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 www.dinmote.net har utrolig mye fine kjoler
Gjest datatyven Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Vi bruker jo mest selskapsskjoler til bryllup, aftenkjoler eller ballkjoler av og til. kommer jo litt an på, men synest det er mye speilfløyel og silkekjoler. Side og lange etc. Vi skal i bryllup i england nå i sommer og har funnet ut at jeg sannsynligvis bør ha kjoledrakt med både jakke og HATT! Aner ikke hva jeg skal finne på, hadde følt meg mye mer vel i den kjolen du viste :-)
nybegynner07 Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Den kjolen fra HM har jeg sett i fotsid variant og den var silkeaktig i stoffet... Kapp Ahl hadde faktisk noen fine sommerkjoler som egner seg til bryllup av den typen du nevner og Ricco vero hadde noen fine, men noe dyrere... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå