Gå til innhold

Kjole til bryllup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest datatyven
Skrevet

Frste inskytels er desverre, nei.

Men det kommer jo litt an på stoffet den er alget av, det kommer litt an på hvilken type bryllup det er, og det kommer an på deg :-)

Skal slutte å være så forbaska konservativ når det gjelder sånt, for det er ikke så viktig. Jeg hadde nok aldri tenkt noe ille om deg om jeg så deg i et bryllup med den.

Skrevet

Takk for svar:) Det er et sommerbryllup, ute i hagen i selvfølgelig strålende vær... Jeg må kikke litt rundt tror jeg!

Skrevet

www.dinmote.net

har utrolig mye fine kjoler

Gjest datatyven
Skrevet

Vi bruker jo mest selskapsskjoler til bryllup, aftenkjoler eller ballkjoler av og til. kommer jo litt an på, men synest det er mye speilfløyel og silkekjoler. Side og lange etc.

Vi skal i bryllup i england nå i sommer og har funnet ut at jeg sannsynligvis bør ha kjoledrakt med både jakke og HATT!

Aner ikke hva jeg skal finne på, hadde følt meg mye mer vel i den kjolen du viste :-)

Skrevet

Den kjolen fra HM har jeg sett i fotsid variant og den var silkeaktig i stoffet... Kapp Ahl hadde faktisk noen fine sommerkjoler som egner seg til bryllup av den typen du nevner og Ricco vero hadde noen fine, men noe dyrere... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...