Gå til innhold

dette er nesten som incest, spør du meg...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir for drøyt ja..

Men å kalle det incest syns jeg også blir for drøyt..

Skrevet

jo, kanskje litt drøyt da, skrev litt i sjokk her... men å amme barnet til han/hun er 8 år??? det er DRØYT!!!

HI

Skrevet

drøyt!

Men å kalle det incest er helt feil. Slå opp definisjonen på incest, du. Det er ikke et ord man skal kaste rundt seg med uten å vite hva det betyr.

Skrevet

hahahahaha, så bra :)

HI

Skrevet

Drøyt, ekkelt osv. Little Britain er bare digg <3

Skrevet

slapp av, jeg vet altfor godt hva incest betyr...

syntes bare det er aå ille å gjøre slikt!

HI

Skrevet

ca 2 min ut i innlegget hører man denne jenta ligge å lage kose-lyder mens hun får pupp... ååå, jeg syntes det er sååå ekkelt!!!

HI

Skrevet

synes man skal amme så lenge man vil, men innen rimelighetens grenser. Det kommer til et punkt der det blir unaturlig synes jeg. Leste nylig om en 15 år gammel gutt som ble ammet, det så helt merkelig ut på bildene.

Skrevet

Jeg mener faktisk at det er på kanten til å være incest.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Ikke noe seksuelt over det hele, men helt klart sine bakdeler og amme et så stort barn. De ungene elsket det jo:-)

Skrevet

Mange barn liker faktisk et overgrep også, fordi det er eneste gang de blir sett og føler at de gleder den voksene.

Skrevet

Klart det er seksuelt å sutte på en voksen kvinners pupper når man er 8 år.

Skrevet

Haha, bitty bitty! Little Britain er konge :-D

Skrevet

Barna kan jo være manipulerte til å tro at de vil dette selv.

Skrevet

Nettop 2307, og når foreldrene lar seg filme må man tenke på at disse barna går på skole og at alle vennene deres får greie på dette. Tror nok ikke det er heldig.

Skrevet

Incest er det i hvert fall ikke. I noen samfunn er det vanlig å amme til litt etter skolealder og hvor mange har ikke fått en sup når lillebror/lillesøster har fått pupp tro? Men ellers er jeg enig i at jenta på snutten kanskje er litt vel avhengig av mamma da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...