Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 pose til å pakke det inn før man sjekker inn bagasjen?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Jeg flydde med sas, og fikk ikke pose til bilsete, men fikk ta det med inn på flyet.. Veldig praktisk.. De hadde egen hyllegreie de tok det inn i.. (På hjemturen hadde jeg det i setet ved siden av meg, og babyen satt der hele veien.. Er det lite med passasjerer, så får du kanskje lov til det du og)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Men dette er ikke babysete. Det er bilstol nr 2 og dermed for stor til å ta med inn på fly HI
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Ah.. Da tror jeg ikke du får en pose, men må bare sende det avgårde som spesialbagasje.. Er jo mulig å bruke en sånn pose man får til vogner da..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Ja, jeg fikk det ved bagasjedroppet.. Du kan velge mellom vanlig plastpose, og en litt større mer solid pose til 149kr.. Hvertfall sånn det var hos sas..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 sas tar penger for posen, norwegian tar av og til penger for posen. vi har sent dem uten pose fordi om vi har hatt pose med, og det gjør egentlig ikke noenting. kommer ikke til å styre med pose igjen. send det som spesialbagasje, og kun tag, det funker fint :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Kan du ikk ta med en bilpute i stedet? nå vet jo ikke jeg hvorfor du skal ha med bilstol, men vi har reist mye med fly og hatt leiebil som venter på flyplassen og vi har alltid hatt med puter til de "store". Putene er enklere å ha med seg (barna kan faktisk bære selv) og de passer fint i flysetene slik at barna sitter høyere og bedre på flyet ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Babyen er 11 mnd gammel og blir nok litt vanskelig for han å bære setet selv... for pute er uaktuelt når han er såååå liten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå