Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Jeg går sykemeldt, gjort det i 6 måneder nå. Står i operajons kø. Planen var å ha 3 uker ferie i sommer, men siden jeg går sykemeldt,trenger jeg jo ikke det. Hvordan gå frem for å få utsatt ferien?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 du trenger ikke gjøre noe. bare ikke friskmeld deg i de tre ukene og ta ut de 3 ukene som ferie. da har du de til gode når du er friskmeldt igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Ok. Så da kan jeg evt bare si til min arbeidsgiver når jeg blir friskemeldt, at jeg ønsker de 3 ukene f.eks i desember..? Siden jeg gikk sykemeldt i ferien min i år? HI
Gjest ->>- Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Du må melde fra til arbeidsgiver før du skulle ha gått ut i ferie.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 ok. Har ikke gått ut i ferie enda. Begynner ferien i uke 25. Men har fått utbetalt feriepenger, alle får det i juni. Så da bør jeg sende mld til arbeidsgiver no, og si at jeg utsetter ferien min? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå