Gå til innhold

Sykemeldt og ferie


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går sykemeldt, gjort det i 6 måneder nå. Står i operajons kø.

 

Planen var å ha 3 uker ferie i sommer, men siden jeg går sykemeldt,trenger jeg jo ikke det.

Hvordan gå frem for å få utsatt ferien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du trenger ikke gjøre noe. bare ikke friskmeld deg i de tre ukene og ta ut de 3 ukene som ferie. da har du de til gode når du er friskmeldt igjen.

Skrevet

Ok. Så da kan jeg evt bare si til min arbeidsgiver når jeg blir friskemeldt, at jeg ønsker de 3 ukene f.eks i desember..? Siden jeg gikk sykemeldt i ferien min i år?

 

HI

Skrevet

Du må melde fra til arbeidsgiver før du skulle ha gått ut i ferie.

Skrevet

ok. Har ikke gått ut i ferie enda. Begynner ferien i uke 25. Men har fått utbetalt feriepenger, alle får det i juni.

 

Så da bør jeg sende mld til arbeidsgiver no, og si at jeg utsetter ferien min?

 

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...