morromor Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Har for tiden min ganske demente bestemor og min svært så glemmsomme bestefar boende hos oss i sommer. De får medesiner av hjemmesykepleien både morgen og kveld. Men min bestemor sover bare.. HELE TIDEN! Når hu våkner klager hun over at hun sover så mye.. Har kjøpt strikke saker til henne, tenkte dette ville hjelpe, men hun har tydeligvis gjemt hvordan man strikker F.eks en sokk.. Har da spurt om hun kanskje kan strikke noe enklere, som et skjerf, men det blir jo liksom for enkelt igjen ): Jeg kan ikke strikke selv, og derfor er det vanskelig for meg å vite hva som er enkelt nok.. Ikke det at det hjelper så mye uansett.. blir jeg borte 5 minutter har hun sovna igjen. Det eneste som hjelper er når hun får leke med datteren min, da blir hun lykkelig og glad, men jeg kan jo ikke la henne leke med lille hele dagen heller.. Noen som har noen helt revelusjonære tips og komme med for og holde henne våken selv om jeg ikke er der? Alle mulige forslag mottas med stor takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå