Gå til innhold

Kan jeg operere mandlene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tid til å operee mandlene 7/7, men er jo nå gravid, noe jeg ikke var da jeg ble satt opp på venteliste, så den infoen har ikke sykehuset på meg. Men kan jeg operere de bort nå som jeg er gravid eller må jeg vente til barnet er født? Noen som vet noe om det eller har noen erfaringer?

 

Er foresten i 1 trimester om det er relevant..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du må vente med å operere mandlene til etter at babyen er født, det er mange årsaker til dette bla anestesien. meld ifra til de rette instanser slik at du kan få ny time når babyen er født. lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...