ungmortil3 Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Har fått tid til å operee mandlene 7/7, men er jo nå gravid, noe jeg ikke var da jeg ble satt opp på venteliste, så den infoen har ikke sykehuset på meg. Men kan jeg operere de bort nå som jeg er gravid eller må jeg vente til barnet er født? Noen som vet noe om det eller har noen erfaringer? Er foresten i 1 trimester om det er relevant..
lillebeth Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Hei! Du må vente med å operere mandlene til etter at babyen er født, det er mange årsaker til dette bla anestesien. meld ifra til de rette instanser slik at du kan få ny time når babyen er født. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå