Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 å drive å kjenne på egne livmortapper og åpninger? Ser det er blitt flere innlegg om dette men ser ikke for meg hva jeg har oppi der og gjøre! Lar de profesjonelle ta seg av det, er det blitt vanlig eller?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Tror det er ganske vanlig her inne.. Både før man blir gravid, og rett før fødsel.. Hadde aldri hørt om tappetafsing før jeg ble medlem her.. Fatter ikke at dem tørr å røre livmortapp og slikt.. Kan jo bli infeksjoner..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Jeg kjenner ingen som gjør det. Leser bare om det her inne..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Reagerte på dette da jeg var gravid. Flere som sa de hadde kjent etter selv osv.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Er det så rart at man tar på og blir kjent med egen kropp altså? Man kan unngå infeksjoner ved å bruke VANN og SÅPE. Hørt om det før, eller er det bare for profesjonelle det også?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Jeg aner ikke engang hva jeg skulle ha kjent etter jeg. Men jordmor forklarte meg at jeg kunne kjenne der selv. Likevel vet jeg ikke hva jeg skulle kjenne etter og hvordan det skulle kjennes, så jeg lar være
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Ja, jeg synes det er merkelig at man driver å kjenner etter oppi der når man er gravid, enten det er større infeksjonsfare eller ikke! Og jeg hadde aldri hørt om det før irl før jeg leste om det her. Spar deg for spydigheten om vann og såpe da...
SuperGlad Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 blir imponert av at gravide klarer å kjenne oppi der... etter å ha sett video og bilder av meg selv som gravid kom jeg på at jeg ikke hadde muligheter for å barbere meg nedentil engang!!!!!! armene rakk bare ikke dit, så vidt jeg klarte å tørke meg etter jeg hadde vært på do... Dib damene imponerer meg stadig!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Ikke prøvd her. Har ikke fortalt mannen at man kan, for han ville helt sikkert synes det var et vanvittig spennende prosjekt!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 Han kunne jo tatt med seg barberhøvelen og tatt bikinilinja samtidig da om du er en av oss som ikke er så smidige HI
Dirty Diana*** Skrevet 13. juni 2010 #14 Skrevet 13. juni 2010 Jeg har aldri, og kommer aldri til, å rote oppi der når jeg er gravid! Det er en grunn til å man helst ikke utfører gu lengre på gravide.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 Klarte ikke å knyte skolissene mine engang da jeg var gravid.. Arm-extentions?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #16 Skrevet 13. juni 2010 Har også reagert på denne tappetafsingen (he he) her inne,aldri hørt om det noe annet sted. Jeg er meget gravid nå, og sliter med å få tørket meg etter dobesøk og intimbarbering har lenge vært en saga blott. Men uansett om jeg hadde hatt apearmer hadde jeg aldri orket å grafse etter denne tappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå