Gå til innhold

?(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 26 ¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny syklus, nye muligheter!!!

Er inne i min 27 pp og håper denne blir den siste, er jo lov å håpe og drømme, hehe :)

Har dessverre vært her inne aaaalt for lenge, over 2 år, så nå VIL jeg videre!!!

Flere med IKM uke 26 her? Lykke til med EL-uka da jenter :D

Stooooor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhu...der var vi igang....1pp er igang og vi tester etter EL.

Vi har en keiser på drøye 1år og nå begynner "jobben " med småsøsken.

Regner med at dette tar litt tid så vi har et ganske avslappet forhold til prøvingen....et par ekstra runder i høyet blir det selvfølgelig ved positiv EL test:-)

Det som er positivt med prøving er at jeg har større motivasjon til å leve sunt og aktivt...heia for det..:-)

Skrevet

Heisann :) Her er jeg hjemme etter ei Uke i Mallorca :) Tok en el test igår kveld og den viste svakt positiv.. tok en i dag og den var litt sterkere.. :)

Så da er vel el på tur, tok en test fordi jeg følte at noe var på gang, og det stemmer vel sikkert :)

Spent på om det går min vei denne gangen da :)

Skrevet

Hei dere!

Henger meg på denne tråden jeg.

Har IKM 1, juli . Det er vel onsdag det....

Så da er det bare å hoppe litt ekstra i høyet i disse dager....hi hi

Mannen skal ta prøve, for å sjekke kvaliteten på sine. Derfor kan vi ikke føre på tirsdag. Venter El ca på torsdag. Så skulle vel være litt sjanser likevel...

Lykke til dere!

Er skikkelig spent hver pp. (og lei) når IKM nærmerer seg.

Men det er jeg jo ikke alene om:-)

Skrevet

Glemte å fortelle at jeg også som noen av dere har vært har altfor lenge. Har prøvd i 1,5 år. Har ikke barn fra tidligere.

Så ble vi liksom litt kjent da dere!

Skrevet

Heisann :) Dette er min 4 pp, IKM fredag i uke 26.. Har en sønn fra før, på 20 mndr, så nå ønsker vi en lillebror eller lillesøster :-) Har ikke stresset noe fram til nå, vil helst ha 2011baby, men nå kjenner jeg at det gjerne kan skje noe!! Ble overraskende lei meg sist jeg fikk TR! Blir spennende å følge hverandre ;-) Masse babystøv til oss alle :-)

Skrevet

EL denne pp lar vente litt på seg virker det som. Hadde EL murringer lørdag/søndag, så da trodde jeg egget slapp. Men ingen temp. økning til nå, så da må jeg smøre meg med litt tålmodighet.

Har tatt akupunktur i dag, og da fikk jeg ett par ekstra nåler på eggstokkene siden det EL ventes hvert øyeblikk. Får håpe det gjør susen ,-)

Siden EL lar vente på seg har vi nå hatt sex veldig mange ganger! Merker at "piffen" er litt borte, og det blir litt sånn i kveld må vi ha sex igjen i tilfelle EL kommer.............. Så håper at EL svinger innom NÅ! Sånn kan vi ha sex fremover nå vi har lyst og ikke når vi "må".

Ellers er alt bra ,-)

Lykke til folkens med EL og hopping i høyet :-D

Skrevet

Johooo - da blir det utredning på meg :D

Har fått time på sykehuset neste fredag!!! Både gruer og gleder meg :)

Hva er neste stepp liksom? Har gått på pergo nå i ca 1 år, altså 6 kurer!!

Vet ikke om jeg har hatt EL eller ikke, trodde jeg kanskje fikk EL enten lørdag eller søndag, men det murrer i magen og jeg syntes det så ut som om jeg hadde EL-slim nå i stad... Kan jo bare være lubrikasjon istedet, har jo lagt inn noen aksjer i løpet av helgen :)

Ha en strålende fin uke :D

Klems

Skrevet

Hmmmm... hadde murringer hele helga jeg og, men fant ingen EL med testene...å er jeg på dag 16 og fortsatt ingen El.....

Hurra Meg og lille snuppis fantastiske nyheter..:-)

Skrevet

Syklusdag 17 og skikkelig mensmurringer!!! Kan ikke huske det har murret så kraftig i syklusen noengang... Nå skjønner jeg ingenting, kanskje jeg ikke har hatt EL ennå, men har i dag?? Var ganske så sikker på at den var enten lørdag, søndag eller i går (mandag), men tar kanskje feil... Jaja, får jo bare se det an da!! Bare 10-12 dager igjen til en evt positiv test :)

Hååååååper TR ikke dukker opp, det hadde vært fint og sluppet full utredning :)

Ha en fortsatt fin uke jenter :)

Klems

Skrevet

Jess, da var det positiv EL test idag..:-) Da blir det litt hænki pænki de neste dagene...(Gubben kaller forresten hinkel pinkel fra drømmehagen for hænki pænki....han klarer ikke huske det rette navnet...Huff, den mannen, he he)

Skrevet

Hadde positiv EL-test mandag 14. juni (testet morgen, formiddag, ettermiddag og kveld). Hadde sex lørdag morgen, søndag kveld, mandag kveld og tirsdag kveld. Om ikke dette klaffer nå så vet jeg ikke hva vi skal finne på. Har prøvd med annenhver dag, men det funket jo ikke de gangen. Har gitt samboeren fri i kveld da i går ble VELDIG pliktsex. Merker også at jeg var temmelig lei i går.

Nå må det funke. Skulle egentlig holde meg unna BIM jeg, men det er vanskelig.

Venter TR mandag 28. juni. Heldigvis er vi i ferd med å flytte så jeg håper dagene går fort. Jeg HATER å vente.

Skrevet

Igår stakk det veldig i venstre side av rygg og mage, så regner med at egget har løsnet da ?!

Har iallefall hatt sex et par dager nå, og lå med føttene oppetter veggen igår kveld.. hehe.. så sikkert veldig smart ut :P

Her skal iallefall alt prøves ;)

Er det foresten vanlig at man går mye på do den dagen man har eggløsning? måtte på do å tisse konstant igår..

Skrevet

Leser at dere har hatt EL flere av dere. Vi har lagt inn noen aksjer noen dager nå, men jeg har ikke funnet EL jeg da...

Har tester på morgenen hver dag, begynte på dag 10 som anbefalt.

Hvorfor der jeg ikke EL?

Er under utredning. Tatt blodrøver for å sjekke om jeg har EL.

Vi får se da.

Som sagt: har lagt inn noen aksjer i løpet av uka så jeg er fortsatt med på IKM i uke 26.

Babystøv til alle!

Skrevet

Da kan de se ut som egget endelig slapp. Tem.økning fredags morgen kan vel tyde på at EL var torsdagen. Da blir denne syklus på hele 33 dager, sukk. Noe i lengste laget synes nå jeg!!

Får vel se positivt på at det hvertfall ble sluppet et egg ,-)

Skrevet

Håper det skjer er noe denne pp da dere!

Hadde endelig positiv EL -test i går, fredag, på morgenen.

Fikk lagt inn noen aksjer på tirsdag og i dag. Tror dere heg har noen sjanse da?

Føler det ble litt lite orden denne pp, men vi får håpe det er nok.

Lykke til alle sammen.

Nå skal vi bare vente..... vente....vente....

Skrevet

jeg har desverre ikke tatt EL tester men føler på kroppen min når jeg har EL og det var på fredag/natt til lørdag. så nå venter jeg bare på at mensen ikke skal komme den 3 juli. tar bidronning gele og bifolat. masse b vitaminer så håper dette funker. la oss krysse fingrene for at for en gang skyld sitter alle igjen gravide her :D

Skrevet

Jeg merker at jeg foreløpig forholder meg veldig rolig til det å bli gravid denne PP. Jeg har kanskje sluttet å ha så store forhåpninger. Sist PP var jeg så sikker på at jeg måtte ha blitt gravid, vi gjorde jo alt riktig (trodde vi). Er ikke vits i å håpe for mye, jeg blir jo så skuffet. Syntes jeg egentlig har ventet lenge nok på å bli gravid nå.

Jeg har bestemt meg for å ringe legen om TR dukker opp. Jeg skulle ha vært på en livmorhalsundersøkelse allikevel så da tar jeg alt i et. Kan jo håpe at de kan hjelpe meg. Da får man jo svar på om alt er som det skal.

Håper neste uke går fort.

Skrevet

Ja, da har vi lagt inn aksjer daglig hele denne uken som har gått, hadde EL torsdag eller fredag, å fredag hadde vi ikke mulighet til å legge inn noen aksjer, men fortsatte lørdag, så nå håååååper jeg bare at det kanskje kan skje noe forde :-/ !!!

Er så spent, hadde litt rødlig utflod fredag, husker ikke fra sist jeg ble gravid (da var det ikke planlagt), men kan dette være noe med festningsblødninger?

Har ikke tatt noen EL tester, men kjente på kroppen tidligere i uken at noe holdte på å skje, så vi har lagt inn så mange aksjer som mulig, og fredag hadde jeg ordentlige mensmurringer og ganske vondt i ryggen, noe jeg ikke bruker å ha. Prøver å være tålmodig, for jeg vet det ikke trenger å bety noe, men jeg vet jeg kommer til å bli sååå skuffet hvis TR kommer rundt 2. juli :-(

Hvordan går det med dere andre? Merker dere noen tegn på at det har skjedd noe? X fingerene for oss alle <3 :-)

Klem :-)

Skrevet

Vi krysser fingrene for det!

Tror sjansene for min del er ganske små.

EL fredag. Koste oss på tirdag og lørdag. Tror nok det ble litt for lite altså.

Kjennner heller ikke noe spesielt. Bortsett fra kvalme hele fredagen, men det kom nok av EL.

Har aldri vært kvalm på EL, men tror nok at det ar tilfeldig!?

Sender ut babystøv til dere!

Skrevet

Lykke til alle sammen! :) Jeg har egentlig pause i sommer. Men klarer ikke la väre å lure uansett =P

Har IKM 3.Juli, da er jeg på dag 30. Bestiller nye tester i dag. Så får vi se.

Men önsker dere alle MASSE LYKKE TIL!!!!! :)

Skrevet

Hei!

Er ny her inne jeg, men har hatt noen pp allerede...Noen perioder har det blitt mer prøving enn andre men...

Jeg testet etter eggløsning siden forrige fredag, men ble ikke noe smilefjes før i går morres. På kvelden var smilefjeset borte igjen. Betyr det da at egget har sluppet, og at det fremdeles er mulighet for å bli gravid?

Vi prøvde nå i går også da, så får vi se om det blir noe. Håper inderlig det! I følge min "vanlige" syklus skulle jeg egentlig hatt eggløsning på tirsdag/onsdag som var, så vet egentlig ikke helt når min IKM er nå. Tiden vil vel vise ;) Men tror det er under denne tråden jeg hører til.

Er det forresten vanlig å ha masse slim noen dager før eggløsningstestene slår ut? Litt tjukt, gjennomsiktig liksom...

Lykke til dere alle med prøveperioden!! :)

Skrevet

Når smilefjeset blir borte igjen så mener jeg det betyr at egget har sluppet.

Det "vanlige" er at IKM er 14 dager etter EL. Så da hører du teoretisk til her sammen med oss andre.

Jeg har EL-slimet før EL, flere dager før. Dagen før og på EL-dagen er det egentlig helt tørt. Så alt er vel vanlig tror jeg.

Det eneste jeg har lagt merke til er at når jeg sover med sæd så er jeg natten før eggløsning og natten det har vært eggløsning mer "surklete" der nede. Så kanskje det betyr at jeg har litt slim inni der allikevel. Håper det.

Skrevet

Jenter, hvordan går det? Ikke lenge igjen til IKM nå :-) Blir veldig spennende dette, håper vi alle kan flytte over på 1. tri :-D

Skrevet

Ja, nå nærmer IKM seg med stormskritt, ihvertfall for min del som har IKM rundt søndag/mandag... :)

Er i dag på syklusdag 23 og har ingen symptomer overhodet, ikke noe særlig vondt i brystene eller pms symptomer...

Kjenner at jeg begynner å bli spent (nok en gang) på om det har klaffet denne måneden eller ikke. Fra å ha gått og hatt sex hver dag og annenhver dag hele syklusen gjennom siden vi begynte å prøve å få barn nr 2, har vi nå bare hatt sex 3 ganger i løpet av hele syklusen, altså dag 14, 15 og 17, aner egentlig ikke når jeg hadde EL, men en gang mellom dag 15-18 (tror jeg!).

Lykke til med testingen da jenter :)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...