Gå til innhold

yes yes yes, har gått ned 7 kg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg til å dra på stranda:-) første gang siden jeg ble gravid. la på meg nesten 30 kg. klarte å gå ned 20 første året, men har træle med de siste 10. Begynte med lavkarbo for 6 uker siden, å det har virkelig gitt resultater! dette blir en herlig sommer (",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk:-) måtte bare fortelle det, hehe. syns det er flaut å prate med venninner og gubben om det:-p men her er det mange som vet hvor mye det kan bety.

Skrevet

Gratulerer! det var flinkisen sin det, hurra som bikinisommern!

Skrevet

Gratulerer! Så flink du har vært :-) Jeg vurderer selv en lavkarbokur, men kommer liksom ikke igang :-( Skulle så gjerne klart å gå ned ca 10 kilo i sommer/høst.

Har du fulgt en spesiell diett eller ha du "bare" styrt unna alle karbohydraer??

Noen gode tips for å komme i gang?

Skrevet

jeg har også kuttet sukker og det meste av karbohydrater: vips: ned 11 kilo. Trener i tillegg,da og er så lekker som jeg (nesten) aldri før har vært:-)

Skrevet

jeg har vært mye inne på lavkarbo.no, bruker stort sett oppskrifter derifra. har vært i ketose fra dag 3. letteste kuren jeg har prøvd. så mye god mat, har aldri vært sulten og energien er på topp:-) anbefalles. når jeg klarer, klarer alle. jeg er verdens mester i å kose meg på kveldstid. film,go sofan og noe snacks har vært fast i mange år, legger fort på seg da. Har forsatt samme kveldsritualet, men med lavkarbo snacks kryper vekta nedover ca 1kg i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...