Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Fikk satt inn hormonspiral første gang etter første fødsel. Da hadde jeg kanon-vondt i magen i flere dager etterpå, skikkelige murringer, og småblødde i over 6 uker i strekk. Så jeg har gruet meg som en hund til å sette inn en ny, men fikk nå endelig gjort det sist uke. Men altså, ikke har det gjort det minste vondt i magen, og bortsett fra litt blod første dagen fordi gynekologen visst nok punkterte en pulsåre (hans ord), så er det nada. Ingenting. Blir jo nesten bekymret for at greien ikke virker som den skal? Noen andre som har opplevd dette? Å ikke merke en ting til spiralen etter den er satt inn?
Ugl@ Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Jeg merket ingenting etter jeg fikk satt inn min i fjor vinter, kun had to ørsmå sporblødninger som har kommet i form at lyserosa utflod, ellers ikke had noe mens eller ubehag, og den funker faktisk.
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Men man trenger jo ikke blø masse etter at den settes inn selv om mange gjør det:) Du er en av de heldige da vet du:) Jeg bare blødde av den hver dag hele tida jeg. Og den skulle liksom redusere blødningene ja.. he he. Gratulerer Alva.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2010 Ja, var slik det var sist, blødde hver dag i over 6 uker, så gav det seg, men blødde like mye (mer) under mens som vanlig. Spent på hvordan det blir nå, skal vel ha mensen om en liten uke. Satser på at jeg bare er heldig denne gangen da, hadde gjort seg det :-)
Gjest Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Jeg blødde flere uker etter at jeg satte den inn. Men har nå ikke sett en bloddråpe på månedsvis. Deilig. Hadde ikke bekymret meg.
meg & to små vampyrer Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Bare 6 uker? Jeg blødde godt over 6 måneder før jeg ikke orket mer. Fikk ikke redusert de vanlige monsterblødningene heller.dustekropp. Nå har jeg begynt etter denne fødselen igjen ser ut som om enda en graviditet ikke har redusert noe. Kjipt. Du er nok heldig denne gangen. krysser fingrene for det.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2010 Ja, nettopp blødde litt i starten og det sa gynekologen at jeg sikkert kom til å gjøre også. Men nei, ingenting. Det lille jeg blødd var fra såret. Er jo greit å slippe altså, men litt spooky og ikke merke noe, begynner jo å lure, hehe... Spesielt siden jeg reagerte så kraftig første gang jeg hadde spiral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå