Bassen&Spira <3 Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Vi ønsker å kjøpe denne stolen grunnet dens hvilestillinger. Hva er din erfaring med denne stolen?
Zitro Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Ja, jeg hadde den til jenta mi. Mye bedre stol enn BeSafe som jeg hadde til sønnen min ihvertfall. Ellers erfaringsmessig, superlett og montere, stod veldig stabilt, lett og vaske trekket. Fine hvilestillinger.
Gjest datatyven Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Helt supert sete! Liker særlig det at en kan justere ut selene med en hånd, en trenger ikke trykke ned en knapp. Veldig enkelt å montere veldig stramt og fint. Kan anbefales. Men det er jo kun forovervendt, så kjøpte besafe til den bilen vi bruker mest.
Zitro Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Hæ?? MOBI er kun bakovervendt det altså... PRIORI er kun forvovervendt.
Gjest datatyven Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Min feil! Vårt hetere maxi cosi toby, og ser helt make ut som mobi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå