Gå til innhold

Bilstol - Maxi Cosi Mobi.. NOEN ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker å kjøpe denne stolen grunnet dens hvilestillinger.

Hva er din erfaring med denne stolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde den til jenta mi. Mye bedre stol enn BeSafe som jeg hadde til sønnen min ihvertfall. Ellers erfaringsmessig, superlett og montere, stod veldig stabilt, lett og vaske trekket. Fine hvilestillinger.

Gjest datatyven
Skrevet

Helt supert sete! Liker særlig det at en kan justere ut selene med en hånd, en trenger ikke trykke ned en knapp.

Veldig enkelt å montere veldig stramt og fint. Kan anbefales. Men det er jo kun forovervendt, så kjøpte besafe til den bilen vi bruker mest.

Skrevet

Hæ?? MOBI er kun bakovervendt det altså... PRIORI er kun forvovervendt.

Gjest datatyven
Skrevet

Min feil! Vårt hetere maxi cosi toby, og ser helt make ut som mobi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...