alenemed1. ♥ Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 har en arvet babybjørn sele så har ikke no info om den. brukte den masse når tulla var liten men nå som hun er 10 mnd orker jeg ikke bære henne så lenge men skal på ferie og tenkte da kanskje det kunne være lurt å bruke den på flyplassen. Er det no max vekt på de tulla veier rett under 10 kg??
Lea Laus Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Du skal i allefall ikke bruke den lengre enn 10 min. Belaster feil. Råd fra fysioterapaut.
Rødhette <309+<312 Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 vi har en baby bjørn, har ikke brukt den så mye, men den er opptil 12kg iallefall
alenemed1. ♥ Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2010 tenkte nå først og fremst og bruke den gjennom insjekk og sikkerhetskontroll for etter det fins det vel ofte handlevogner med sete til de små. kan vel kanskje være grei og ha når man går inn på fly også slik at man kan ha hendene fri. har aldri reist med barn før så aner ikke hva som blir lettest. at det blir for tungt for meg er jo en ting men tenkte mer på om selen har en max vekt den tåler. skrev kanskje litt feil noen som vet???
mamman til to gutter Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Det er forskjellig på de forskjellige modellene. Gå inn på denne siden http://www.babybjorn.com/en-gb/Eng/products/ så kan du finne ut hvilken du har hvis du ikke vet det og se hvor mange kilo som er maks.
min_lille+en spire Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Kan man ikke ha vogn helt frem til gaten, også blir den fraktet ned til bagasjen? Har forresten hørt at man kan bruke babybjørn i 30min maks.
alenemed1. ♥ Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2010 takk takk max vekt på 11 kg på den modellen jeg har så da blir nok babybjørn hjemme
Miss Misantrop Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Jeg hadde litt problemer med å bruke min babybjørn. Brukte den kanskje 3 ganger da barnet var rundt 4 til 5 måneder men fikk vondt i ryggen. Da barnet var 6 måneder var han alt for tung for meg å bære på magen. Bæremeis bruker jeg innimellom, det går mye bedre både for mor og barn.
Miss Misantrop Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 Fly, ja.. nå snakker vi. Bruk trille, den kan du gatechecke. Husk at barn ikke kan sitte på trallene på Gardermoen. God tur.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. juni 2010 #10 Skrevet 14. juni 2010 Vi skal reise nå snart også. har en jente på ca 10 kg og 10,5 måneder. Vi kommer til å ta med mei tai. Det er mye bedre å bære i. Regner med at vi sjekker inn trilla som vi har gjort før. Og da kan det være veldig ok å ha bæretøy de timene man er på flyplassen. 10 kg er tungt å bære på armen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå