Gå til innhold

hvor lenge kan man bruke baby bjørn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en arvet babybjørn sele så har ikke no info om den.

brukte den masse når tulla var liten men nå som hun er 10 mnd orker jeg ikke bære henne så lenge men skal på ferie og tenkte da kanskje det kunne være lurt å bruke den på flyplassen. Er det no max vekt på de tulla veier rett under 10 kg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal i allefall ikke bruke den lengre enn 10 min. Belaster feil. Råd fra fysioterapaut.

Skrevet

vi har en baby bjørn, har ikke brukt den så mye, men den er opptil 12kg iallefall :)

Skrevet

tenkte nå først og fremst og bruke den gjennom insjekk og sikkerhetskontroll for etter det fins det vel ofte handlevogner med sete til de små. kan vel kanskje være grei og ha når man går inn på fly også slik at man kan ha hendene fri. har aldri reist med barn før så aner ikke hva som blir lettest. at det blir for tungt for meg er jo en ting men tenkte mer på om selen har en max vekt den tåler. skrev kanskje litt feil :)

noen som vet???

Skrevet

Kan man ikke ha vogn helt frem til gaten, også blir den fraktet ned til bagasjen?

Har forresten hørt at man kan bruke babybjørn i 30min maks.

Skrevet

takk takk :) max vekt på 11 kg på den modellen jeg har så da blir nok babybjørn hjemme :)

Skrevet

Jeg hadde litt problemer med å bruke min babybjørn. Brukte den kanskje 3 ganger da barnet var rundt 4 til 5 måneder men fikk vondt i ryggen. Da barnet var 6 måneder var han alt for tung for meg å bære på magen. Bæremeis bruker jeg innimellom, det går mye bedre både for mor og barn.

Skrevet

Fly, ja.. nå snakker vi. Bruk trille, den kan du gatechecke. Husk at barn ikke kan sitte på trallene på Gardermoen. God tur.

Skrevet

Vi skal reise nå snart også. har en jente på ca 10 kg og 10,5 måneder.

Vi kommer til å ta med mei tai. Det er mye bedre å bære i. Regner med at vi sjekker inn trilla som vi har gjort før. Og da kan det være veldig ok å ha bæretøy de timene man er på flyplassen. 10 kg er tungt å bære på armen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...