Gå til innhold

Body lotion og selvbruning i ett, erfaring å dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker f.eks på Dove summer glow som går på tv-reklame nå, også har vel Natusan en også. Hvordan er disse, blir man gul eller er det en grei start nå som vi skal begynne kle av oss litt?

Føler meg skikkelig bleik-feit og siden brunt flesk ser bedre ut enn hvitt flesk tenkte jeg å tjuvstarte litt. Er redd for å bli skjoldete så jeg tror jeg holder meg unna "skikkelige" selvbrunere, men tenkte disse kombinerte med mindre brunemiddel i er greie, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjempegod erfaring med disse typene kremer. De fleste jeg har prøvd gir en naturlig, lett brunfarge, og det er ganske greit å ikke få skiller hvis du er nøye med å smøre godt alle steder. De er også drøyere enn vanlig selvbruningskrem. Jeg bruker det hele året, men stort sett bare i ansiktet. Vet ikke helt hvordan det fungerer på kroppen, selv om jeg har prøvd på bryst og på armer. Det har ihvertfall fungert fint, selv om det kan være litt vanskelig ned mot hendene.. Men, det blir uansett mindre skiller enn med vanlig selvbruningskrem.

Skrevet

Fargen blir fin, men pass på at du ikke blir varm og svetter før den har trukket ordentlig inn. Da får du skjolder.

Skrevet

Jeg har prøvd veldig mye selvbruning og kremer med farge dyre og billige.

Dove er kjempefin. Gri flott og lys solbrun farge. Skal du ha det mer intenst smører du en gang til.

Dusj først, ta en lett skrubb eller en skrubbhanske og få en grundig vask.

Skrevet

Kjøpte L'Oreal sin på Vita her forleden.

Syns den var bra. Har blitt jevnt, og faktisk fått passe med farge.

Jeg har forøvrig ikke brukt den hver dag, da jeg kun ønsker en gylden glød og ikke en skikkelig brunfarge.

Obs obs obs. Husk å eksfoliere/scrubbe huden først, så unngår du skjolder.

Skrevet

KJøpte Clarins for noen dager siden og den er veldig god. Er en mosse som er luftig og lett og påføre. Den lukter ikke ''selvbruningskrem'' som alle andre gjør, men lukter godt og friskt! Anbefales, koster rundt 350 kr men er en god invistering!

Skrevet

Tusen takk for svar, da tror jeg jammen jeg skal ut å handle i morgen...

Tenkte heller ikke å få kjempefarge, men en litt gyllen start, også kan sola brune meg skikkelig.

Dette blir nok bra, gleder meg :)

HI

Skrevet

Jeg synes disse kremene lukter helt forferdelig på huden etter kort tid, veldig likt den lukten man får etter solarium. Jeg kan ikke gå ut blandt folk luktende sånn. Men ulig dette lukter forskjellig fra person til person.

Skrevet

Dove sin er best synes jeg

Skrevet

jeg kjøpte sunkissed fra aco på apoteket igår, den var på tilbud. luker helt greit, trekker fort inn, men vet ikke om den gir så mye farge enda da..

Skrevet

Dove funket bra på meg, men problemer er lukten, etter noen timer merker man selvbruningskrem lukten, fysj og fy...

Skrevet

sunkissed funker fint, men den må ha trukket helt inn i huden før du tar på klær hvis ikke blir det stygge skjolder!

Den gir fin farge, men som sagt må du la den tørke ordentlig, så belag deg på å gå litt naken etter at du har smurt deg ;-)

Skrevet

Jeg bruker også aco sunkissed (kjøpt på apoteket). Synes den gir en fin og naturlig farge. lukter litt, men det plager meg ikke så veldig. Litt parfyme og fyktighetskrem over maskerer lukten synes jeg. Jeg smører meg ca. hver tredje/fjerde dag for en gyllen glød..

Skrevet

Ga super og naturlig farge selv til en hvitost som meg, men fikk skikkelig alergisk reaksjon av det. Følte meg dritdårlig.

Skrevet

Syns mange av kremene gir veldig fin farge. Men de lukter så skikkelig dritt (råtten hud syns ekskjæresten min det lukta)! Å den lukta går ikke bort før fargen er borte er min erfaring.

Lukter også litt sånn etter solarium. Men der syns jeg lukta forsvinner etter en dusj.

Skrevet

Clarins sin lukter ingen ting, en sensasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...