Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Vet det står 99% sikker, men.... Noen som har erfaring med denne gradivitets testen?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Positiv er positiv, ihvertfall med ClearBlue:-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 ClearBlue skl være en veldig god test, er den jeg er blitt anbefalt hver gang hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 jeg også, bare positive erfaringer (bokstavlig talt). men lurer på hva med den utgaven som skal si akkurat hvor mange uker en er på vei. noen med erfaringer rundt denne og? stemmer uketallet? og er uketallet fra siste EL eller siste mens?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 jeg tok denne testen når jeg fant ut at jeg ventet barn. den stemte på meg. jeg tok itillegg den testen som skal vise hvor langt jeg var på vei. gjorde dette for å være 100% sikker + at jeg viste ikke helt hvor langt jeg var på vei. da fikk jeg bekreftelse på at jeg var gravid flere ganger + hvor langt. men du kan trygt stole på testen du har tatt.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 testen heter Clear blue +plus, men jeg har fått negativt svar. men jeg er 4 dager over ikm, og det er ikke antydning til TR. HI
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Den bør vise positivt 4 dager etter ikm hvis det er noe å vise. Da ville jeg bestilt en legetime. (ikke fordi det trenger å være noe farlig at mensen er forsinka, men fordi legen kan se på livmortappen, ta blodprøve som gir nøyaktigere svar og dermed kunne si sikkert at du er eller ikke er gravid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå