★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 hva syns dere? Caspar eller Elliott? vi har noen til men disse to er øverst på listen for øyeblikket...:)denne listen forandrer seg til stadighet da hehehe;) bare for morro enda siden vi har god tid(20 uker på vei) men var litt nysgjerrig siden vi har lagt vår elsk på hver sitt av disse to hehehe:)
Dette er lykken på jord! Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Elliott!!! Eg HøyRRRRRE for Meeeg CaspaaaRRRRR! med grusom (unnskyld) skarre-R og nynnorsk dialekt... grøss!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Elliott....selv om det minner meg litt om E.T...hehe for meg er det mer naturlig med casper enn caspar
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2010 vi er ikke nynorsk du oppi der...hehehehe:) men vi skarrer på r`"en i bergen da.... stavelsen betyr ikke så mye her da men uttales Caspar her vi bor da....beklager det..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2010 takker for innspill....jeg ble ihvertfall fornøyd hehehe;)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Bor i Bergen jeg også...føles bare mer naturlig med Casper Må si jeg synes Elliott er et sterkere navn
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2010 ja elliott er min favoritt også mannen må nok tygge litt på det...er nok en vanligere måte å skrive navnet med er endelse ja....men uttaler du det sånn og eller? blir helt unaturlig for meg å si caspER ......? Elliott navnet bare ramlet inni hodet mitt dagen før ul faktisk....helt ut av det blå....:)bortsett fra ET så forbinner jeg det ikke med noe eller noen som helst annen... casper er jo ett spøkelse hihihi:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 uttaler det kaspar men ville skrevet casper
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2010 holder nok med deg i det ja....når jeg ser navnene på papiret.... når skal du ha og har dere funnet navn?
strekkmerketrollet Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 jeg stemmer også for Elliott Kjenner 2stk som har hunder som heter Caspar...så......
helhalhalo Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 Kjenner en Caspar Det er ikke det samme navnet som casper mener nå jeg da Syns navnet er fint Eliot tnker jeg også på ET men det er jo en av mine favoritt filmer så det er jo bare hyggelig Eliot er ikke så vanlig for meg så klarer ikke å gi deg et svar Liker jo egentlig begge navnene
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 14. juni 2010 #14 Skrevet 14. juni 2010 Casper er kjempefint, kjenner to gutter med det navnet og det er nydlig til og med på brei bergensk hehe Elliot er også et kjempefint navn, så dere har et tøft valg der. Hva mener K da?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #15 Skrevet 14. juni 2010 ja blir vanskelig dette...blir sikkert ingen av de til slutt hahahaha:D sånn typisk oss;) K. er ikke overbegeistret for noen av de sånn egentlig...men har sagt at han får lage sin egen liste så får vi se....men han er jo ikke helt inne på dette med hvilke nan som er alt for oppbrukt og sånn om du skjønner...men helt klart skal han ha noe å si...bare det ikke blir Hulken eller Hårek eller noe sånt hehehe:D
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 14. juni 2010 #16 Skrevet 14. juni 2010 åh kjenner jeg håper vi får en gutt, da er hele navnediskusjonen ferdig alt hehe. Syns Hårek hadde vært helt toppers navn jeg hehehe, skikkelig barskt navn Men godt er det hvertfall at dere enda har litt tid på å bestemme dere og finne det navnet som passer best for alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå