Gå til innhold

Da kom hormonene


Scarlette

Anbefalte innlegg

Jeg er da 22 uker, og humøret og formen har vært helt topp egentlig. Kost meg masse, og ledd at typen sine vitser.

Heldig for han, så er han vekke denne helgen. Men våknet pottesur og dårlig humør. Kjenner jeg blir nesten provosert av enkelte ting. Så måtte bare reise fra mine foreldre da jeg ikke takler min far sine vitser.

 

Dritt humør..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmm, slitsom det der.... Jeg var helt håpløs de første to-tre mnd, så har jeg vært bra til nå (20 uker) - i helgen merket jeg at jeg hadde null tålmodighet med moren min :( Merker også at folk skal ikke si særlig mye til meg før jeg har lyst til å sørge for at de får sitt pass påskrevet.

 

Får håpe det sklir over igjen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt meg laaangt unna min egen familie omtrent siden jeg blei gravid.

Nå merker jeg at jeg får helt vanvittig morsinstinkt overfor vennene mine, og måtte virkelig holde igjen for ikke å skjelle ut mora til ei venninne av meg her om dagen.

 

Enda godt det er VM, så jeg kan sitte og skrike og banne så mye jeg vil foran tv'n... Bikkja ser dumt på meg, men er samtidig fornøyd med at jeg lar henne være litt i fred - blir mye dulling og kosing for tida, gitt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...