Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååå skulle visst hvem som er ansvarlig for at maserier ble til!!! Tak go kramper uten en dritt resultat. Akkurat som de sier: "hahaha, dette er bare litt av hva du skal føle under fødselen, så ikke gled deg for tidlig".

Nei fysj, de kunne jeg jammen vært foruten. Også blir en så lurt hver gang

Sånn. Ferdig med sutringen for i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke glem etterriene da :P Skulle ønske noen hadde fortalt meg om det før første gangen :o) Har hatt etterrier som var verre enn riene under fødselen. Når man trodde man var ferdig med smerter :o)

Men ikke etter den første fødselen da. Da var de ganske beskjeden :)

Skrevet

Huff, ja det skal ikke være lett. Har selv slitt i flere mnd med vonde kynnere som bare blir værre og værre + nærver i klem de siste uker pga bevegelse av barnets hode der nede. Hyler skikkelig til. Så tenker jeg at dette er jo ingenting i forhold til hva jeg skal igjennom. Jaja heldigvis så kommer det noe godt utav det til slutt, men vondt mens det står på. Husker på slutten sist med de 2 andre barna hvor lurt jeg ble. Trodde virkelig det var ekte rier, men bare kraftige kynnere. Får virkelig en forsmak ja! Masse lykke til. Klem

Skrevet

Lykke til dere også da!!!

Jeg tok tak i låret til daten/kjæresten min i går under en herlig maserie. Desverre for ham var det på innsiden av låret. Han hylte til og det skjønner jeg jo.

Skrevet

Hehehe, synes jeg ser det for meg hihi.... Ja de etteriene er helt jæv..... Godt man kan ta smertestillende.

Skrevet

hehe, ja dop meg ned. Kan ikke ta paracet så da får de finne noe annet som duger :D

Skrevet

hahahha tipper han aldri vil glemme den daten lol

Skrevet

emmm.. får alle etter rier? da jeg fikk nr 1 for nesten 6 år siden endte jeg opp med hks.. hadde ingen etter rier da... ( som jeg kan huske )

burde jeg forbrede meg på det denne gang ?

Skrevet

Kan ikke huske at jeg har hatt dem, men så er ikke dagene på barsel osv de klareste i mitt liv heller...

Skrevet

Jeg fikk ikke noe særlig etterrier etter første fødsel, men etter den andre var jeg ikke så høy i hatten for å si det sånn :o)

Jeg har hørt at det er noe som vanligvis blir verre for hver fødsel, men om det stemmer vet jeg ikke. På meg har det i hvert fall blitt verre for hver gang med unntak av den siste fødselen.

Men er vel uansett store forskjeller ute og går når det kommer til etterrier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...