Gjest Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Dette lurer jeg på... Er i uke 6 og syns jeg har mage allerede... 18 måneder siden sist fødsel...
firebarnsmum Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Det første tegnet på at jeg var gravid på nytt, var at jeg ikke fikk igjen buksa mi. Magen kom veldig fort, ja. Nå skal det sies at jeg fikk større mage med nr. 2, alle kiloene la seg over magen. Med førstemann fikk jeg alle kiloene over hofter og lår. Det er 22 måneder mellom nr. 1 og nr. 2:)
lucky meee:) Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Enig med hun over,,, merka det på magen at jeg var gravid, så rundt en 4-5 uker vil jeg vell si at jeg var temmelig "oppblåst":)
Millamil Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 jeg fikk ikke mage før rundt uke 20 vel,nå er jeg i uke 26 og den har igrunn ikke blitt så veldig mye større..mange kan ikke se at jeg er gravid engang.syntes at jeg var litt større med første mann.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 fikk mage tidlig med nr 1,og igjen med nr 2 kom magen allerede i uke 8-9 en liten kul... med nr 3 derimot fikk jeg ikke noe mage før uke 26.... så alle svangerskap er nok forskjellig
firebarnsmum Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Det tror jeg også, at alle svangerskap er forskjellige. Jeg har tre gutter, og ingen av svangerskapene mine har vært like. Med førstemann trodde alle at jeg skulle ha jente - hadde jo jentemage. Hadde vel egentlig det med nummer tre også, guttemagen var der bare med andremann:)
Tøvsjura Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Hadde kun en liten antydning til mage i uke 17 med nummer to. Ikke før uke 20 + kunne man se at det var babymage og det var såvidt ;-) Fikk mye tidligere mage med nummer 1 og hadde forholdsvis stor mage gjennom hele graviditeten. Fikk gutt første gang og jente andre gang, tror det kan ha hatt noe å si på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå