lucky meee:) Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Nei trenger ikke pass. Vi reiste til danmark når jenta mi var ca 3 mnd og hørte da i forkant med politiet. Kunne være lurt å ha med fødselsattest, så dette hadde vi med.
vartogdensötalillaflickanvägen Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2010 Takk for svar:) Vet jo egentlig at man ikke trenger pass på reise i Norden. Men lurte litt på dette med id. Så kanskje jeg får ta med fødselsattesten hennes da!
*stjerna* Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Vi måtte ha pass til vår sønn da vi reiste til danmark da han var 5 mnd,det er nå 2 år siden,så det kan jo ha forandret seg. Men greit å ha da,ikke så mye styr å fikse heller. Barnepass varer i 2 år,jeg har hatt det med på alle innenlands reiser også, men bare ett fåtall ganger jeg har hatt bruk for det. Hør med flyselskapet du skal reise med også, av og til har jo de egne regler. Ikke lett å bli klok på.
Tigermamma Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 I teorien, nei, i praksis kanskje/ja. Dersom dere tilfeldigvis kommer ut for skjerpet sikkerhetskontroll (f.eks. i forbindelse med statsbesøk o.l.), så kan dere risikere å bli forsinket eller i verste fall ikke komme med. Det er i hvert fall beskjeden jeg har fått fra flyselskap og myndigheter tidligere i vår.
vartogdensötalillaflickanvägen Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2010 Å fader...jeg har bestillt flybilett men far har reist på jobb og han må skrive fullmakt siden vi har foreldrerett begge to. Vi skal reise om 14 dager så det rekker vi ikke:( Tar en tlf til SAS jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå