Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Nathalie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser for meg ei utenlandsk. Velig fint om du er mørk og ikke heter Hansen, Jensen o.l. til etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det viktigste at jeg liker det! :)

 

Men er nysgjerrig hva andre mener også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja desverre er det det!

 

Trodde ikke det var så mange Nathalie jeg.. Men der tok jeg visst feil. Det navnet har eksplodert!

 

Men jeg har GOD grunn til å kalle henne det da:) Trøster meg med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta til bestevenninna mi heter det, så jeg synes selvsagt det er nydelig! Hun er blond og blåøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes det er et fint navn. Kunne kanskje funnet på å bruke det selv, men har ikke gjort det, og er mest sannsynlig ferdig å "produsere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi heter det:)

Hun er kvart pakistansk, men ikke så mørk som man skulle tro.

Hun ble født med masse svart hår og alle trodde hun kom til å bli veldig mørk. Navnet ble bestemt når hun lå i magen:)

Men istedet har hun mørkeblondt hår, blåe øyne, lange brune øyenvipper da og litt markerte bryn. Blir veldig brun av sola uansett hvor mye hun blir smurt.

Så navnet passer henne bra uansett om hun ikke ble ei jente med mørkebrunt hår og med brune øyne:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Nathalie er eit veldig flott navn. Har ei stesøster som heiter Nathalie Linéa og syns det er veldig fint, men ho bruker kun Nathalie til daglig så det fungerer veldig fint. Nathalia/Natalia syns eg berre blir rart. Det blir litt som å gjere om det flotte navnet Amina ( har ei stekusine som heiter det ) om til Amine, Emina eller Emine. Deg blir berre rart. 

Anonymkode: d8233...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...