Zitro Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Hotellet og prisen er booket via mail. Nå vil hotellet at jeg skal sende min kredittkort informasjon via mail til henne som en bekreftelse på bookingen. Men er ikke det veldig utrygt da og sende all kredrittkortinformasjon over mail slik? Dama på hotellet kan jo da bestille seg allverdens ting hun ønsker seg på netthandel tenker jeg da... Hadde dere sendt deres kredittkort info slik? Altså bare en vanlig mail? Hotellet er er stort norsk hotell i en Radisson kjeden så det er ikke noe lite useriøst hotell...
Ugl@ Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Det er normalt at de ber om det når man bestiller hotell ja. :-)
Mom2Two Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Det er helt vanlig at man oppgir kredittkortinfo. og at de reserverer beløpet.
Tante Gustava Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Normalt å oppgi slikt ved reservasjon. Men jeg bruker kun å gi fra meg kredittkortinfo, da er man litt tryggere ifht svindel enn med vanlig bankkort.
Tipp topp Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Hadde ikke sendt på mail. Vanlig at de skal ha infoen, men vanlig mail er ikk trygt. Da hadde jeg heller ringt.
Zitro Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2010 Ja, veit jo at det er normalt at man gir den ved webbestillinger, men ikke ukryptert over mail vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå