Gå til innhold

uke 29 nå...Endelig i 3. timester...fler på ca. samme tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder med så utrolig til å få mitt 3. barn,har en gutt på 9 og en gutt på 6 fra før,så dette blir spennende. Begge ungene gleder seg masse! Hadde vært ineteressant å holde kontakt med fler som har termin noe på samme tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går over i uke 29 i morra :) Venter nr 8 nå. Flokken min er fra 3-20 år :o)

Skrevet

Jeg er 29 fullgåtte i morgen, dvs 80 dager igjen til termin i dag.

Er vår første og jeg og mannen min gleder oss veeeeeldig!

Skrevet

Jeg er 28+4 i dag og venter nr 2:) har en på 3 fra før. Har jobbet hardt for denne og ser frem til å møte skatten i magen like mye som første gang:)

Skrevet

er fullgåtte 29 uker i morgen (eller i dag blir det vel) :P Blir mitt første barn dette, og jeg gleder meg kjempe masse!! :)

Skrevet

Er i min 29 uke i svangerskapet. Venter en gutt. Har ei lita jente på 20 mnd som gleder seg til å bli storesøsster :)

Skrevet

Jeg er 28+5 i dag venter nr 2. Har en jente som blir 4 år 7 juli fra før.

Skrevet

Jeg er nyankommet her på 3. trimester, venter nr 2, har en jente på 2 år og 7 mndr fra før.

Har termin 7.9! :)

Vi gleder oss masse til å se hvem som gjemmer seg inni magen!!! Vi vet ikke hvilket kjønn det blir, da to ultralyder har sagt to forskjellige ting!

Skrevet

Jeg er 28+5 i dag:)

Venter vårt første barn! Gleder meg STORT!! <3

Skrevet

Jeg har også termin7.sept. Venter en lillebror til sønnen vår som er 2 år og 4 mnd :)

Skrevet

7.sept er en flott dag. Har termin da jeg også :) Skal ha vår første som er meget etterlengtet etter mange år med forsøk som tilslutt endte med prøverør.

Skrevet

Vi har ei jente som blir 3 år 8 juli fra før og nå venter vi en liten gutt 2 september :)

Skrevet

Har termin 7 sept jeg også. Blir nesten rørt av å se andre som har termin samme dag som meg:) Hormontrollet er med meg dagen lang.

Detter er vårt første barn og det var over hode ikke planlagt, men vi har vært gift i to år så det var vell på tide. Jeg er 24 og fra drammens regionen. Noen andre?

Skrevet

jeg har termin 30 august, men bursdag selv 7 september... og er enig!! det er en flott dato;)

Skrevet

Har termin 8 sept og har ei lita flink pike på 2 år fra før!Venter en lillbror denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...