Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Følger du denne reglen når du innreder hjemme?
T#3 Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Hei HI, Kan du forklare litt om hva det er? Har aldri hørt om det før!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Min mor kaller det den gyldne linje. Alle bilder og annet på veggene skal være i øyenhøyde.Man skal hverken heve eller senke blikket for å se på bilder ol. (sikkert mens man står oppe) HI
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 nei egentlig ikke, har aldri hørt om regelen før. men nå pleier jeg ikke henge bildene helt øverst opp på veggen eller nede ved gulvlista heller, så tipper det går bra :-) i tillegg er det hvertfal 20-25 cm forskjell på men og min manns øyehøyde, så hvem sin øyehøyde skulle en da fulgt?
The Bad Gal Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 Næ, det har jeg aldri hørt om. Har det litt sånn her og der, vi er jo både storfolk og småfolk i huset;-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 Synsfeltet? Jeg har for min del hele vegghøyden innenfor synsfeltet når jeg står så langt fra veggen som det er naturlig når jeg skal se på et bilde som henger der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå