Linchen Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Har endelig fått montert lekegrinda vi har kjøpt, men det er jo ingen madrass i... Hva bruker dere? Finnes kanskje noe å få kjøpt? Vi har Felix lekegrind.
mariabee Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Vet om flere som har kjøpt sånne madrasser på ikea og lagt i lekegrinden. Kan bruke den treningsmatten fra Ikea, den er veldig behagelig og. Finnes mye der som kan brukes:)
doble<3<3 Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Her i huset skal vi bruke et par gode tykke tepper i bunn, med et saueskinn i begynnelsen.. Med tvillinger og hund regner jeg med at dette blir som en dagseng.. Ellers så har de lekegrindtepper på Barnas Hus i ulike størrelser.. Tykkelsen på det teppet ble likt det jeg får med to tykke tepper.. Når de blir eldre vil jeg kanskje bruke lekematte oppi..
trollmor & trollungene Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Vi bestilte skummadrass etter eget mål i butikk. Kjempekjekt med en ordentlig madrass hvis/når de sovner i lekegrinden.
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Her gikk treningsmatta til mor;-) Var perfekt bredde/lengde så da klippet jeg av så det passet begge veier;-) Sydde også ett trekk av noe barnestoff!! Tror ikke det er noe fordel med "tjukk" madrass i lekegring. Sikkert okey når de bruker den til å sove i, men hadde villet byttet da de skal bevege seg litt mere der;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå