Gå til innhold

Lekegrind - "madrass"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått montert lekegrinda vi har kjøpt, men det er jo ingen madrass i... Hva bruker dere? Finnes kanskje noe å få kjøpt? Vi har Felix lekegrind.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om flere som har kjøpt sånne madrasser på ikea og lagt i lekegrinden. Kan bruke den treningsmatten fra Ikea, den er veldig behagelig og. Finnes mye der som kan brukes:)

Skrevet

Her i huset skal vi bruke et par gode tykke tepper i bunn, med et saueskinn i begynnelsen.. Med tvillinger og hund regner jeg med at dette blir som en dagseng.. Ellers så har de lekegrindtepper på Barnas Hus i ulike størrelser.. Tykkelsen på det teppet ble likt det jeg får med to tykke tepper.. Når de blir eldre vil jeg kanskje bruke lekematte oppi..

Skrevet

Vi bestilte skummadrass etter eget mål i butikk. Kjempekjekt med en ordentlig madrass hvis/når de sovner i lekegrinden.

Skrevet

Her gikk treningsmatta til mor;-) Var perfekt bredde/lengde så da klippet jeg av så det passet begge veier;-) Sydde også ett trekk av noe barnestoff!!

Tror ikke det er noe fordel med "tjukk" madrass i lekegring. Sikkert okey når de bruker den til å sove i, men hadde villet byttet da de skal bevege seg litt mere der;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...