Gå til innhold

Blir fortsatt sjokkert over eksdama til sambo.. Er det mulig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Hun sprer ondsinnet sladder om meg på byen

-Hun løy og sa at hun og mannen min hadde rota (synd at han satt her hos meg på angivelig tidspunkt)

-Hun stakk av fra sønnen sin en mnd

-Hun ringer stadig vekk og skal låne penger med MEG

-Hun presterte også å spørre sønnen min som fyllte 6 år nettopp om hva han ønska seg, og gutten svarte "Spiderman og Starwars-ting". "Er du så barnslig enda du da?? Spør hun.. Det trodde jeg ikke.. Du vil ikke ha Ole Brumm-ting også, vel?? hahahahaaa

Jeg ble så forbanna.. Dama er 28 år og er helt på trynet...

Kunna fortsatt å ramsa opp i evigheter.. men dama er dum!! Jeg har strukket ut ei hånd mange ganger for å få ting til å gå mer på skinner, og for ungen hennes sin del, men det er ikke vits i.. blir oppgitt.. Jeg inviterte henne hit på julaften, og det jeg fikk til takk var at ingenting var bra nok, og hun satt å lo av både maten, meg og gavene vi og ungene fikk.

*UTBLÅSNING*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Ville nesten vurdert å flytte fra samboeren bare for å slippe å ha med dette mennesket å gjøre resten av livet! Særlig hvis jeg ikke hadde barn med samboeren.

Et "pent" eksempel på at man bør velge hvem man får barn med med omhu.

Skrevet

Godtå få en utblåsning her inne av og til. For noen personer er det bare helt uaktuelt og ta opp problemene med, og da hjelper det veldig å få "tømme" seg her, og å få noen støtte erklæringer.

Jeg har en svigerinne som irriterer meg grenseløst. Det er verdens frekkeste og mest utakknemlige vesen. Er helt uaktuelt å si ifra når det er noe jeg reagerer på, mest for freden i familien for svigers sin del. Så da er DIB god å ha :-)

Den eksen hørtes fryktelig sjalu ut, og du hørtes storsinnet ut som til og med inviterer henne på julaften! Flott gjort av deg, og forsøk å fokusere på at det for gutten sikkert betyr mye å ha alle samlet på den måten. Tenk på at du gjør en god gjerning for ham med å bite oppførselen hennes i deg. Slike mennesker er det sjeldent lurt å konfrontere, hun hadde garantert blir dødsfornærmet og bare lagd sur stemning i ettertid.

You go girl!!

Skrevet

Nei, vi har ikke barn sammen, og ikke skal vi ha det heller da vi har tre tilsammen. Jeg har vurdert å gå fra han, men det er jo ikke hans feil at eksdama er ett troll..

I tillegg så forteller hun gutten sin hver gang han skal hit at han ikke trenger å høre på meg, jeg er slem osv osv... Ett helsikes styr... Dette er jeg for gammel til..:S

Skrevet

Tusen takk, det var godt å høre!!:)

Nei, det har ingen hensikt å ta opp problemene med dette kvinnemennesket, og jeg må ta hensyn til gutten hennes også, som ikke kan ha det så bra. Vi har økt samværet med han til 50% nå, og ting går seg sikkert litt mer til etterhvert nå når han er her så ofte.

Ja, det er nok best å bite enkelite ting i seg, og heller blåse ut på ett anonymt forum!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...