Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Helt ok. Midt på treet. Jeg var 18år. Var nesten litt ung.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 I mine øyne er du ung. Men det er kanskje fordi jeg er en gammel husmor selv som hadde både utdanning og økonomi under full kontroll. Og en LIVSledsager :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Hmmm.. Vil si at du er midt i mellom.. De under 20 er unge, og de over 30 er gamle om man skal sette i bås. Jeg er 23 og førstegangs, føler meg som en ung mor, men er jo folk som er mye yngre enn meg med flere barn enn meg.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Jeg syns du er ung, men ikke av de yngste. Når 16-åringer får barn mener jeg det er helt ufattelig.. det er jo barn som får barn.. Dere må ikke glemme at barna har man for alltid, og ungdomstida og tiden alene får man ALDRI tilbake:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 for en kan ikke ha utdnning og økonomi under kontroll når en er 21? ei heller en livsledsager? hm... pussig. jeg selv var 27 når jeg fikk første, og så ikke på meg som spesielt ung, men når jeg begynte og treffe barselgruppa mi følte jeg meg plutselig veldig ung for der var alle godt over 30.
Sånn kan det gå Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Helt vanlig vil jeg si. Jeg var selv 21 da jeg fikk førstemann og følte meg ikke på noen måte som en ung mor.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Ville bare si at jeg HAR en livsledsager:) Vi har et kjempebra forhold, god og stabil økonomi, eget hus, en trygg og god familiebil og trygge rammer. Ingen av oss er festmennesker og vi er veldig glade i barn Dette barnet var planlagt Samtidig vet jeg at mange får barn i mye yngre alder og har ikke midler til å klare seg selv, og må få hjelp av foreldre og familie. Jeg synes selv jeg er ganske ung, men ikke for ung om dere skjønner:) HI
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 i dag er jo 40 årene de nye 30 årene når det kommer til å få barn.. får en barn i begynnelsen av 20 årene blir en vel reknet som ung mor,men ikke veldig ung:) eg er akkurat fyllt 25 og 3 barns mor:) syntes framdeles eg er litt ung mor da de fleste som har 3 barn,stasjonsvogn og rekkehus er 10-15 år eldre.... vi bur i et nabolag med 20 hus tett i tett, eg er yngst og de andre er minst 10 år eldre enn meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå