Gå til innhold

Flere med "hjertet i halsen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger,men spesielt idag vært plaget med at hjertet slår innmari hardt,og det kjennes rett og slett ikke ut som om at jeg har plass til det lengre. "at det er for trangt".... I tilleg fyyyker pulsen i været.

Dette er meget ubehagelig,og aner ikke hva det er som foråsaker dette.Har hatt det siden jeg våknet imårrest.

Syns det er en smule skummelt,og er redd det skal være noe alvorlig...

Blir helt satt ut hver gang det kommer,og det varer ikke i noen sekunde,heller nærmere minutter..

Noen som kjenner seg igjen?

Hva kan det være?

Er forresten 32+5 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt, dessverre. Tror det er sinusknuten jordmor kaller det. Jeg kaller det hjertebank og er fortsatt plaget med det, 12 dager til termin.

Det kan hjelpe å drikke skikkelig kaldt vann for å roe det ned. Forøvrig er det bare å vente til det går over.

Skrevet

Jeg har hatt akkurat det samme i en 2 ukers tid nå. Hjertet slår uregelmessig og kjenner det i halsen. Kan vare i flere minutter. Nevnte det til fastlegen min og jordmor, og det er visst ikke uvanlig når man er gravid. Skyldes visstnok at hjertet har mindre plass og jobber hardere nå. Må bare prøveå holde seg rolig og ikke bli redd, så går det over.

Er forresten 35+1 idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...