Gå til innhold

Dere med astma barn og ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med forstøveraperat?

Finnes det å få kjøpt mindre enn det hvite standar som vi fikk på hjelpemiddelsentralen.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett mindre enn det vi fikk på hjelpemiddelsentralen, men vi pakker det samme hvor vi drar. Det tar så liten plass i forhold til hva det skal brukes til, og vi har det i en spidermansekk sammen med de andre medisinene gullet må ta. Men si fra om du finner noe mindre, det er jo mer praktisk også:)

Skrevet

ja jeg må jo evt bare ta det med. tar ikke sjansen på at det holder med kolben når vi er på reise.

Skrevet

Nei, det tør ikke jeg heller..:S Håper de vokser det av seg!

Skrevet

Det finnes 2 typer ja. Den vanlige hvite boksen som man har hjemme og et reiseapperat. Få astmalegen din til å søke om å få en slik også. Vi har begge deler. Den lille går på batteri og er helt lydløs. Kjempefin til reise (noe den også er beregnet til) Den er veldig liten og tar ingen plass i det hele tatt. Går lett oppi håndveske f.eks :-)

Skrevet

var ikke meningen å være anonym :-)

Skrevet

Det vi har har nå et oppladbart batteri man kan bruke i stedefor strøm. Vet ikke helt hvordan batteridelen virker, vi har aldri hatt bruk for å prøve den.

Synes ikke selve apparatet er så stort da, får fint plass i etuiet sitt, sammen med alle ledningene ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...