...♥... Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Nå har jeg lett vel og lenge etter ny mobil og endelig kommet fram til at det står mellom to mobiler.. HTC Hero eller Sony Ericsson U5i Vivaz Er det noen av dere damer her inne som har erfaring med noen av disse?
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Hei. Jeg har bare erfaring med den ene Htc Hero. Jeg synes dette er en super tlf. Er veldig fornøyd! Men hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt htc desire. Den er hakket bedre en hero, blant annet med et bedre kamera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå