Gå til innhold

Jeg tror alle disse innleggene

Anbefalte innlegg

Skrevet

om hva barna heter, hva statusen på fb er, hvor gammel barna er, hva mannen heter og alder på deg og mannen

Er noen som sitter å spør om for å spekulere om det er bekjennte her inne, og deretter spionere på bekjennte.

Jeg kan godt fortelle om barnas alder, kan godt fortelle om navnet på det ene barnet uavhengig av det andre barnet ol.

Men jeg legger ikke ut flere opplysninger i et innlegg, for å risikere å bli "avslørt".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du redd for å bli avslørt,har du noe å skjule?

Skrevet

nei, overhodet ikke, men jeg ønsker ikke at alle mine venner skal ha mulighet å sitte å spekulere i om hvem jeg er her inne.

Skrevet

Er vel en del av dinbaby-brukerne som allerede vet hvem jeg er, så jeg har ingen betenkeligheter med å legge ut navnet på barna mine. Jeg vet selv hvor grensa på personlige infoen jeg legger ut går.

Skrevet

Nei du trenger vel ikke være redd med hva du legger ut, du har jo mildt sagt bretta deg ut og vist stort sett alle dine sider til "hele verden"... He-he...

Skrevet

Jeg svarer aldri, ikke engang som anonym. Vil helst ikke at andre skal vite at jeg gidder å bruke tid på noe så lavmål som dib. Har outa andre, så da kan noe oute meg :-p

Skrevet

he he jepp har jo det :) både puppa, ræv å mus.... jeeeeezez.... fælt å se 4 år seinere :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...